Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele - Ivan Soukal, Jan Draessler, Grada, 2014

112 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele - Ivan Soukal, Jan Draessler, Grada, 2014
Přečtená
Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele - Ivan Soukal, Jan Draessler, Grada, 2014

Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele
Přečtená

Publikace se jako jediná na našem trhu podrobně věnuje chování spotřebitelů základních bankovních služeb a problému asymetrie informací, jehož negativními dopady (ekonomickou... Číst víc

Nakladatel
Grada, 2014
Počet stran
160

Publikace se jako jediná na našem trhu podrobně věnuje chování spotřebitelů základních bankovních služeb a problému asymetrie informací, jehož negativními dopady (ekonomickou ztrátou) jsou spotřebitelé stiženi. Autoři zkoumají příčiny tohoto jevu a... Číst víc

  • Kniha
  • Výborný stav
  • Čeština

112 Kč

Skladem
  • Osobní odběr 11. 6.
  • Na vaší adrese 11. 6.

Osobní odběr

Knihkupectví Brno, Velký Špalíček
11. 6.
Partnerské knihkupectví
11. 6.
Odběrní místo PPL
11. 6.
Odběrní místo Zásilkovna
11. 6.
AlzaBox
11. 6.

Doručení na adresu

Kurýr GLS
11. 6.
Kurýr PPL
11. 6.

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Duše krve a popela - Jennifer L. Armentrout, Nakladatelství Fragment, 2024

Více o knize

Publikace se jako jediná na našem trhu podrobně věnuje chování spotřebitelů základních bankovních služeb a problému asymetrie informací, jehož negativními dopady (ekonomickou ztrátou) jsou spotřebitelé stiženi.

Autoři zkoumají příčiny tohoto jevu a provádějí jeho analýzu na trhu Evropské unie. Na základě výsledků navrhují vlastní řešení, které by přispělo k tomu, aby si spotřebitel mohl zvolit základní bankovní služby za optimální cenu vzhledem ke svým potřebám. V závěru je provedeno modelování cen těchto služeb v aktuálním prostředí asymetrické informace v komparaci se situací po realizaci navrženého řešení pro zpřehlednění trhu.

Autoři vycházejí z rešerše a vlastních empirických šetření spotřebitelského chování v ČR za účasti více než 20 000, ve druhém šetření více než 8 000 spotřebitelů.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Grada

Číst víc

„Každé rozhodnutí má svůj příběh, spousta okamžiků našeho života se tísní někde v koutě a čeká na své vyústění a vyústění nakonec přijde.“