Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Management transferu znalostí - Zbyněk Pitra, Hana Mohelská a kolektív, Professional Publishing, 2015

468 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Management transferu znalostí - Zbyněk Pitra, Hana Mohelská a kolektív, Professional Publishing, 2015
Management transferu znalostí - Zbyněk Pitra, Hana Mohelská a kolektív, Professional Publishing, 2015

Management transferu znalostí

Od prvního nápadu ke komerčně úspěšné inovaci

Inspirativní kniha provází čtenáře procesem přeměny tvůrčího nápadu v komerčně úspěšnou inovaci. Seznamuje čtenáře se základními metodami využívání kreativity pracovníků při... Číst víc

Nakladatel
Professional Publishing, 2015
Počet stran
336

Inspirativní kniha provází čtenáře procesem přeměny tvůrčího nápadu v komerčně úspěšnou inovaci. Seznamuje čtenáře se základními metodami využívání kreativity pracovníků při využívání znalostí v zájmu dalšího rozvoje organizace a inovací jejího chování... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Čeština

468 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Konečně normální vražda - Dominik Dán, Slovart CZ, 2024
Management transferu znalostí - Zbyněk Pitra, Hana Mohelská a kolektív, Professional Publishing, 2015
468 Kč

Více o knize

Inspirativní kniha provází čtenáře procesem přeměny tvůrčího nápadu v komerčně úspěšnou inovaci. Seznamuje čtenáře se základními metodami využívání kreativity pracovníků při využívání znalostí v zájmu dalšího rozvoje organizace a inovací jejího chování v reakci na vývoj vztahů s okolím. Jednotlivé kapitoly přinášejí informace o základních principech managementu znalostí, jeho vlivu na tvorbu inovací a metodologii zpracování inovačních projektů jako podkladu pro zvyšování podnikatelské výkonnosti. Dále je v nich věnována pozornost hlavním perspektivám realizace inovační strategie – hospodaření, vztahům se zákazníky, produktivitě interních operací, rozvoji nových profesních způsobilostí pracovníků a vztahům s externími partnery v rámci účelové strategické aliance – podnikatelského inovačního ekosystému.
Číst víc
Počet stran
336
Vazba
pevná vazba
Rozměr
170×245 mm
Hmotnost
770 g
ISBN
9788074311451
Rok vydání
2015
Naše katalogové číslo
198289
Jazyk
čeština
Nakladatel
Professional Publishing
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Několik z nich se zavrtělo na židlích. Možná to byl signál, že ho konečně začínají chápat. Na druhou stranu to ale úplně klidně mohly být hemoroidy. U státních zaměstnanců člověk nikdy pořádně neví, na čem je.“

Složka 64 - Jussi Adler-Olsen, 2013
Složka 64
Jussi Adler-Olsen