Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Zag - Marty Neumeier, Pearson, 2006

707 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Zag - Marty Neumeier, Pearson, 2006
Zag - Marty Neumeier, Pearson, 2006

Zag

The Number One Strategy of High-Performance Brands

"When everybody zigs, zag," says Marty Neumeier in this fresh view of brand strategy. ZAG follows the ultra-clear "whiteboard overview" style of the author’s first book, THE... Číst víc

Nakladatel
Pearson, 2006
Počet stran
192

"When everybody zigs, zag," says Marty Neumeier in this fresh view of brand strategy. ZAG follows the ultra-clear "whiteboard overview" style of the author’s first book, THE BRAND GAP, but drills deeper into the question of how brands ... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

707 Kč

Skladem 2 ks
  • Osobní odběr zítra
  • Na vaší adrese zítra

Osobní odběr

Knihkupectví Brno, Velký Špalíček
Zítra (objednejte do 17:00)
Partnerské knihkupectví
Zítra (objednejte do 13:00)
Odběrní místo PPL
Zítra (objednejte do 17:00)
Odběrní místo Zásilkovna
Zítra (objednejte do 13:00)
AlzaBox
Zítra (objednejte do 13:00)

Doručení na adresu

Kurýr GLS
Zítra (objednejte do 13:00)
Kurýr PPL
Zítra (objednejte do 17:00)

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Murtagh (česky) - Christopher Paolini, Nakladatelství Fragment, 2024
Zag - Marty Neumeier, Pearson, 2006
707 Kč

Více o knize

"When everybody zigs, zag," says Marty Neumeier in this fresh view of brand strategy. ZAG follows the ultra-clear "whiteboard overview" style of the author’s first book, The Brand Gap, but drills deeper into the question of how brands can harness the power of differentiation. The author argues that in an extremely cluttered marketplace, traditional differentiation is no longer enough—today companies need “radical differentiation” to create lasting value for their shareholders and customers.

In an entertaining 3-hour read you’ll learn:

  • why me-too brands are doomed to fail
  • how to "read" customer feedback on new products and messages
  • the 17 steps for designing “difference” into your brand
  • how to turn your brand’s “onliness” into a “trueline” to drive synergy
  • the secrets of naming products, services, and companies
  • the four deadly dangers faced by brand portfolios
  • how to “stretch” your brand without breaking it
  • how to succeed at all three stages of the competition cycle
Číst víc
Počet stran
192
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
134×202 mm
Hmotnost
270 g
ISBN
9780321426772
Rok vydání
2006
Naše katalogové číslo
273041
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Pearson
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Kupte společně
Zag - Marty Neumeier, Pearson, 2006
Support - Michal Truban, Premedia, 2016
963 Kč

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Kupte společně
Zag - Marty Neumeier, Pearson, 2006
Support - Michal Truban, Premedia, 2016
963 Kč

„Každé rozhodnutí má svůj příběh, spousta okamžiků našeho života se tísní někde v koutě a čeká na své vyústění a vyústění nakonec přijde.“