Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Future of Tourism Marketing - Seongseop (Sam) Kim, Dan Wang, Routledge, 2021

3 645 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)
Future of Tourism Marketing - Seongseop (Sam) Kim, Dan Wang, Routledge, 2021
Future of Tourism Marketing - Seongseop (Sam) Kim, Dan Wang, Routledge, 2021

Future of Tourism Marketing

Marketing in the tourism and hospitality industry has transformed with the development of digital marketing tools and the evolution of social culture. Recently, the advent of... Číst víc

Nakladatel
Routledge, 2021
Počet stran
118

Marketing in the tourism and hospitality industry has transformed with the development of digital marketing tools and the evolution of social culture. Recently, the advent of new technologies such as smartphones, artificial intelligence... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina

3 645 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

AHA! Rodičovství - Praktický průvodce - Laura Markham, Mladá fronta, 2024
Future of Tourism Marketing - Seongseop (Sam) Kim, Dan Wang, Routledge, 2021
3 645 Kč

Více o knize

Marketing in the tourism and hospitality industry has transformed with the development of digital marketing tools and the evolution of social culture. Recently, the advent of new technologies such as smartphones, artificial intelligence, virtual reality, robots, and new GIS systems has created more possibilities for marketing innovations. Advancements in information technology are leading to changes in business processes, service standards, and management mindsets. Meanwhile, consumers are also adapting to the new marketing paradigm. Researchers are interested in studying this newly-emerging and unpredictable business environment, customer decision making, new management tactics, and business analytic strategies.

Future of Tourism Marketing aims to assess the role of modern technologies in marketing tourism destinations and their effects on potential visitors. This book will provide an update on research into the new marketing paradigm that is developing as a result of new technologies in a post-modern era.

The chapters in this book were originally published in Journal of Travel & Tourism Marketing.
Číst víc
Počet stran
118
Vazba
pevná vazba
Rozměr
210×280 mm
ISBN
1032008342
Rok vydání
2021
Naše katalogové číslo
1182065
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Routledge
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Otče náš, jenž jsi na nebesích, co tam pořád v tom nebi děláš, slez už konečně a buď tady se mnou dole.“

Neděle odpoledne - Viktorie Hanišová, 2022
Neděle odpoledne
Viktorie Hanišová