Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Marketing Management - Svend Hollensen, Pearson, 2019

2 586 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)
Marketing Management - Svend Hollensen, Pearson, 2019
Marketing Management - Svend Hollensen, Pearson, 2019

Marketing Management

A relationship approach

This book takes the unique and innovative approach of linking relationship marketing to the traditional market planning models that are used by most marketers today. As... Číst víc

Nakladatel
Pearson, 2019
Počet stran
728

This book takes the unique and innovative approach of linking relationship marketing to the traditional market planning models that are used by most marketers today. As globalisation progresses, the need for creating and maintaining off-line... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

2 586 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní
Další knižní vydání
Marketing Management - Svend Hollensen, Pearson, 2014
Brožovaná vazba
Angličtina, 2014
Vyprodané

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Spalující bůh - R.F. Kuang, Host, 2024
Marketing Management - Svend Hollensen, Pearson, 2019
2 586 Kč

Více o knize

This book takes the unique and innovative approach of linking relationship marketing to the traditional market planning models that are used by most marketers today. As globalisation progresses, the need for creating and maintaining off-line and on-line relationships with the company's customers, suppliers, stakeholders and personnel has become increasingly vital in today's business environment. Now in its fourth edition, this best-selling text bridges the gap between relationship marketing and traditional marketing, integrating this approach with the process of developing effective marketing plans by the use of the newest technology.

Drawing on a varied and extensive range of international examples, Hollensen demonstrates how companies such as Electrolux, Tinder (Match.com), DJI Technology, Huawei and Spotify make use of relationship marketing theory in order to gain competitive advantage. Marketing Management: A Relationship Approach is invaluable reading for undergraduates studying marketing management in their final year or at postgraduate level and for practitioners and those studying for professional qualifications in marketing management.
Číst víc
Počet stran
728
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
200×270 mm
Hmotnost
135 g
ISBN
9781292291444
Rok vydání
2019
Naše katalogové číslo
701291
Vydání
4
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Pearson
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Je to úžasné, co všecko si mudlové vymysleli, aby se obešli bez čar a kouzel.“

Harry Potter a Tajemná komnata - J.K. Rowling, Jim Kay (ilustrátor), 2016
Harry Potter a Tajemná komnata
J.K. Rowling, Jim Kay (ilustrátor)