Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Firemní hity: nadčasové benefity - Jana Benešová, Centrum Kašpar, 2014

151 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Firemní hity: nadčasové benefity - Jana Benešová, Centrum Kašpar, 2014
Firemní hity: nadčasové benefity - Jana Benešová, Centrum Kašpar, 2014

Firemní hity: nadčasové benefity

aneb víme-li kudy, ve firmě nezabloudíme

Publikace, může být užitečnou inspirací, jak na počátku 21. století přistoupit k zaměstnaneckým benefitům. Některé v našem prostoru přetrvaly z dob minulých, jiné k nám proudí... Číst víc

Nakladatel
Centrum Kašpar, 2014
Počet stran
45

Publikace, může být užitečnou inspirací, jak na počátku 21. století přistoupit k zaměstnaneckým benefitům. Některé v našem prostoru přetrvaly z dob minulých, jiné k nám proudí cob... Číst víc

  • Kroužková vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Americký milostný experiment - Elena Armas, Ikar CZ, 2024

Více o knize

Publikace, může být užitečnou inspirací, jak na počátku 21. století přistoupit k zaměstnaneckým benefitům. Některé v našem prostoru přetrvaly z dob minulých, jiné k nám proudí coby nové trendy ze zahraničí, takže někdy může být obtížné se v nich orientovat. Kritérium pro poskytování benefitů však nesporně přetrvává historická období navzdory módním hitům. Je jím neohrožení ekonomické prosperity firmy a zajištění stabilizovaného a motivovaného pracovního týmu. Stojíme před otázkou, jaké benefity mohou tyto cíle v současné době naplnit.
Číst víc
Počet stran
45
Vazba
kroužková vazba
Rozměr
215×211 mm
Hmotnost
206 g
ISBN
9788090555266
Rok vydání
2014
Naše katalogové číslo
211701
Jazyk
čeština
Nakladatel
Centrum Kašpar
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “