Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
77 jednoduchých způsobů jak zvýšit produktivitu a zisk - Jeremy Eden, Terri Long, Management Press, 2015

449 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

77 jednoduchých způsobů jak zvýšit produktivitu a zisk

Autoři knihy Jeremy Eden a Terri Long pracovali s řadou firem patřících do seznamu Fortune 1000 a podnikajících v nejrůznějších oborech. Pomohli jim vyřešit doslova tisíce... Číst víc

Věk
15+
Nakladatel
Management Press, 2015
Počet stran
200

Autoři knihy Jeremy Eden a Terri Long pracovali s řadou firem patřících do seznamu Fortune 1000 a podnikajících v nejrůznějších oborech. Pomohli jim vyřešit doslova tisíce problémů, a to v rozmezí několika měsíců. Analytikům z Wall Street tyto firmy... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Murtagh (česky) - Christopher Paolini, Nakladatelství Fragment, 2024

Více o knize

Autoři knihy Jeremy Eden a Terri Long pracovali s řadou firem patřících do seznamu Fortune 1000 a podnikajících v nejrůznějších oborech. Pomohli jim vyřešit doslova tisíce problémů, a to v rozmezí několika měsíců. Analytikům z Wall Street tyto firmy avizovaly, že jim nová řešení přinesou desítky či stovky milionů dolarů ve zvýšených tržbách. Jejich výsledky byly nakonec ještě lepší než ohlašované prognózy. Jde o jev přinejmenším neobvyklý. Většina firem obvykle vykazuje mnohem nižší míru zlepšování. Poté, co autoři sledovali, jak tisícovky manažerů přicházejí s více než statisíci dobrých řešení, vyvracejí jeden z mýtů ohledně inovací: Inovace nevyžadují mimořádnou odvahu, ani mimořádnou kreativitu.

Eden a Long popisují řadu taktik, které vám a vašim týmům pomohou najít nové náměty na zlepšení výkonů vaší firmy a posílí vaše schopnosti řešit problémy. Klíčem k úspěchu je vždy schopnost podívat se na staré věci novýma očima. Představte si třeba call centrum, jehož zaměstnanci investovali spoustu času, peněz a energie do zlepšování způsobu vyřizování stížností zákazníků. Stali se v této oblasti takovými mistry, že zákazníci, kteří se na ně obrátí, zůstávají firmě loajální. To zní dobře, nemyslíte? Jenže tohle není ten pravý problém. Správným problémem k řešení by mělo být předcházení problémům, které vedou k telefonátům. Zákaznický problém, jemuž se podaří předejít, je mnohem lepší než zákaznický problém, který se řeší, i když se vyřeší dobře…
Číst víc
Počet stran
200
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
165×235 mm
Hmotnost
391 g
ISBN
9788072612840
Rok vydání
2015
Věkové doporučení
15+
Naše katalogové číslo
213038
Jazyk
čeština
Nakladatel
Management Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Management Press

Číst víc

„Řeknu ti tajemství, Hanno. Ta opravdu zlá strašidla nikdy nevypadají jako strašidla.“

Prohnilé město - Leigh Bardugo, 2022
Prohnilé město
Leigh Bardugo