Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Epica Book 18, Ava, 2005

2 243 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)
Epica Book 18, Ava, 2005
Epica Book 18, Ava, 2005

Epica Book 18

    The 18th annual edition of the "Epica Book" contains more than 900 print ads, television commercials, publications, direct marketing operations, packaging design projects and... Číst víc

    18. díl série
    Epica Book
    Nakladatel
    Ava, 2005
    Počet stran
    384

    The 18th annual edition of the "Epica Book" contains more than 900 print ads, television commercials, publications, direct marketing operations, packaging design projects and interactive entries honoured in the 2004/05 Epica awards... Číst víc

    • Pevná vazba
    • Angličtina
    Vyprodané

    Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

    Potřebujete poradit knihu?

    Zeptejte se online knihkupce!

    Proč nakupovat na Martinus.cz?

    • Doprava zdarma od 999 Kč
    • Více než 5 000 výdejních míst
    • Záložky ke každému nákupu

    Naši skřítci doporučují

    Příliš pozdě - Colleen Hoover, Ikar CZ, 2024

    Více o knize

    The 18th annual edition of the "Epica Book" contains more than 900 print ads, television commercials, publications, direct marketing operations, packaging design projects and interactive entries honoured in the 2004/05 Epica awards, Europe's premier creative awards show. Judged by journalists from 32 leading European advertising magazines, the Epica awards have become the reference for creative achievement in Europe. The "Epica Book" is a lasting record of the awards and a unique source of information for all those interested in contemporary European creative trends. The page layout has evolved in 2005 to accommodate more work than ever before, while at the same time creating a cleaner look that remains consistent with previous editions. The striking cover design by Getty Images is also expected to enhance the appeal of the new book. The "Epica Book" is aimed primarily at creative people working in the advertising industry, but is also relevant to advertisers.
    Číst víc
    Počet stran
    384
    Vazba
    pevná vazba
    Rozměr
    225×305 mm
    ISBN
    2884790837
    Rok vydání
    2005
    Naše katalogové číslo
    22833
    Jazyk
    angličtina
    18. díl série
    Epica Book
    Nakladatel
    Ava
    Kategorizace

    Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

    Nahlásit chybu

    Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

    Hodnocení

    Jak se líbila kniha vám?

    „A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “