Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Jak se děti učí významu slov - Paul Bloom, Univerzita Karlova v Praze, 2015

296 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Jak se děti učí významu slov - Paul Bloom, Univerzita Karlova v Praze, 2015
Jak se děti učí významu slov - Paul Bloom, Univerzita Karlova v Praze, 2015

Jak se děti učí významu slov

Jak děti zjistí, že slovo „pes“ označuje psa a ne třeba kočku, auto anebo člověka? Jak poznají, co znamenají slovesa „myslet“ nebo „věřit“, přídavná jména „dobrý“ či „bílý“,... Číst víc

3,0 1 hodnocení
Nakladatel
Univerzita Karlova v Praze, 2015
Počet stran
296

Jak děti zjistí, že slovo „pes“ označuje psa a ne třeba kočku, auto anebo člověka? Jak poznají, co znamenají slovesa „myslet“ nebo „věřit“, přídavná jména „dobrý“ či „bílý“, anebo třeba slova označující abstraktní jevy, jako jsou „hypotéka“ nebo... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština

296 Kč

U dodavatele 1 ks
Posíláme do 4 – 5 dnů

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Host - B.A. Paris, Motto, 2024
Jak se děti učí významu slov - Paul Bloom, Univerzita Karlova v Praze, 2015
296 Kč

Více o knize

Jak děti zjistí, že slovo „pes“ označuje psa a ne třeba kočku, auto anebo člověka? Jak poznají, co znamenají slovesa „myslet“ nebo „věřit“, přídavná jména „dobrý“ či „bílý“, anebo třeba slova označující abstraktní jevy, jako jsou „hypotéka“ nebo „příběh“? Děti si slova osvojují poměrně rychle, obvykle bez toho, aby je to někdo explicitně učil. Porozumění významům slov je jedním ze základních problémů současného zkoumání lidského myšlení. Paul Bloom zastává přístup, že učení se významům slov je výsledkem interakce rozličných kognitivních a jazykových schopností, mezi něž patří schopnost porozumět záměrům druhých lidí, schopnost osvojit si abstraktní pojmy, schopnost porozumět syntaktické struktuře a určité obecnější schopnosti týkající se paměti a učení.
Ačkoli ostatní vědci dosud spojovali učení se slovům s některou z těchto dovedností, Bloom je první, kdo ukazuje, že k úplnému porozumění slovům je potřeba všech těchto lidských schopností. Na to, aby si děti – ale i dospělí – osvojili i ta nejjednodušší slova, potřebují bohaté pojmové, sociální a jazykové dovednosti, které se vzájemně doplňují.
Číst víc
Počet stran
296
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
170×235 mm
Hmotnost
484 g
ISBN
9788024630953
Rok vydání
2015
Naše katalogové číslo
216697
Jazyk
čeština
Nakladatel
Univerzita Karlova v Praze
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Kupte společně
Jak se děti učí významu slov - Paul Bloom, Univerzita Karlova v Praze, 2015
Dítě s ADHD a ADD doma i ve škole - Cheryl R. Carter, Portál, 2014
515 Kč

Hodnocení

3,0 / 5

1 hodnocení

0
0
1
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Kupte společně
Jak se děti učí významu slov - Paul Bloom, Univerzita Karlova v Praze, 2015
Dítě s ADHD a ADD doma i ve škole - Cheryl R. Carter, Portál, 2014
515 Kč

„Několik z nich se zavrtělo na židlích. Možná to byl signál, že ho konečně začínají chápat. Na druhou stranu to ale úplně klidně mohly být hemoroidy. U státních zaměstnanců člověk nikdy pořádně neví, na čem je.“

Složka 64 - Jussi Adler-Olsen, 2013
Složka 64
Jussi Adler-Olsen