Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Prodávejte a buďte nejlepší! - Josef Moravec, Motiv Press, 2016

160 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Prodávejte a buďte nejlepší! - Josef Moravec, Motiv Press, 2016
Přečtená
Prodávejte a buďte nejlepší! - Josef Moravec, Motiv Press, 2016

Prodávejte a buďte nejlepší!
Přečtená

Autor, čerpající z dlouholetých zkušeností v prodeji a v roli úspěšného lektora/trenéra, se zaměřuje na praktické příklady v obchodní praxi. Příklady popisují reálné situace, do... Číst víc

Nakladatel
Motiv Press, 2016
Počet stran
256

Autor, čerpající z dlouholetých zkušeností v prodeji a v roli úspěšného lektora/trenéra, se zaměřuje na praktické příklady v obchodní praxi. Příklady popisují reálné situace, do kterých se obchodník skutečně dostává. Vysvětluje, jak chování prodejce... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Výborný stav
  • Čeština

160 Kč

Skladem
  • Osobní odběr 30. 5.
  • Na vaší adrese 30. 5.

Osobní odběr

Knihkupectví Brno, Velký Špalíček
30. 5.
Partnerské knihkupectví
30. 5.
Odběrní místo PPL
30. 5.
Odběrní místo Zásilkovna
30. 5.
AlzaBox
30. 5.

Doručení na adresu

Kurýr GLS
30. 5.
Kurýr PPL
30. 5.

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Americký milostný experiment - Elena Armas, Ikar CZ, 2024
Prodávejte a buďte nejlepší! - Josef Moravec, Motiv Press, 2016
160 Kč

Více o knize

Autor, čerpající z dlouholetých zkušeností v prodeji a v roli úspěšného lektora/trenéra, se zaměřuje na praktické příklady v obchodní praxi. Příklady popisují reálné situace, do kterých se obchodník skutečně dostává. Vysvětluje, jak chování prodejce v konkrétní situaci působí, co vyvolává a jaké může mít důsledky.

Kniha je psaná srozumitelným jazykem, s historkami, které dobře ilustrují, jak je prodejní činnost pestrá a různorodá. Rodícím se prodejcům kniha pomůže najít směr a správnou cestu. Zkušeným umožní sebereflexi, připomene stereotypy, kterým podléháme, a dodá motivaci k vyzkoušení nových technik. Pokud chcete aktivně pracovat na sebezdokonalení a navyšování prodejních výsledků, tato kniha vám bude skvělým průvodcem.

Dozvíte se, jak pracovat na sobě, poznávat typy zákazníků, jejich osobnost a volit styl komunikace tak, aby působil motivačně. Čtenář – obchodník porozumí klíčové roli vztahů, řízení rozhovoru, emoční inteligenci, odhalování potřeb klientů, příčinám a řešení případného konfliktu s klienty, ale i nátlakovým a manipulativním technikám některých zákazníků, a dalším situacím z obchodní praxe.
Číst víc
Počet stran
256
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
170×235 mm
Hmotnost
446 g
Rok vydání
2016
Naše katalogové číslo
1867205
Jazyk
čeština
Nakladatel
Motiv Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Správně vidíme jen srdcem. Co je důležité, zůstává očím neviditelné.“

Malý princ - Antoine de Saint-Exupéry, 2022
Malý princ
Antoine de Saint-Exupéry