Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Vybrané kapitoly z hotelnictví a gastronomie - Jan Hán, Štěpán Chalupa, Jaromír Pažout, Wolters Kluwer ČR, 2018

395 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Vybrané kapitoly z hotelnictví a gastronomie - Jan Hán, Štěpán Chalupa, Jaromír Pažout, Wolters Kluwer ČR, 2018
Vybrané kapitoly z hotelnictví a gastronomie - Jan Hán, Štěpán Chalupa, Jaromír Pažout, Wolters Kluwer ČR, 2018

Vybrané kapitoly z hotelnictví a gastronomie

Online marketing

Kniha představuje aktuální a klíčové oblasti využití moderních informačních technologií v marketingu hotelů, přičemž může být v mnoha ohledech inspirativní také pro jiné typy... Číst víc

Nakladatel
Wolters Kluwer ČR, 2018
Počet stran
312

Kniha představuje aktuální a klíčové oblasti využití moderních informačních technologií v marketingu hotelů, přičemž může být v mnoha ohledech inspirativní také pro jiné typy podniků... Autoři se v ní zaměřují především na we Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Host - B.A. Paris, Motto, 2024

Více o knize

Kniha představuje aktuální a klíčové oblasti využití moderních informačních technologií v marketingu hotelů, přičemž může být v mnoha ohledech inspirativní také pro jiné typy podniků.

Autoři se v ní zaměřují především na webové stránky a s nimi propojené rezervační systémy hotelů, poukazují na možnosti tzv. digitálního marketingu, představují vlastnosti v hotelnictví tak významných distribučních kanálů jako jsou OTA, případně také GDS, zabývají se problematikou revenue managementu, jeho aktuálním pojetím a dílčími nástroji, přinášejí ucelenější pohled na možnosti využití sociálních médií v hotelnictví, poodhalují nástroje a metody dnes přirozeně sílícího mobilního marketingu, vyzdvihují význam CRM systémů a aktivit reputation managementu, podtrhují důležitost vybraných moderních metod marketingového výzkumu a závěrem představují některé trendy, které mohou v oblasti hotelového marketingu způsobit a vyžadovat určité dílčí změny v uvažování zainteresovaných osob.

Je určena nejen samotným zaměstnancům a podnikatelům, kteří v ní mohou najít zdroje inovací marketingových procesů a systémů svých hotelových společností, může být použita také jako opora studia studentům oborově příbuzných vysokých a středních škol nebo také jako materiál dalšího profesního rozvoje pracovníků z praxe

- svazek třetí

Číst víc
Počet stran
312
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
205×145 mm
Hmotnost
384 g
ISBN
9788075528889
Rok vydání
2018
Naše katalogové číslo
300690
Jazyk
čeština
Nakladatel
Wolters Kluwer ČR
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Bohatství jako by padalo do klína lidem, kteří jsou chudí duchem, chudí zájmy a radostí.“

Na východ od ráje - John Steinbeck, 2020
Na východ od ráje
John Steinbeck