Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Fascinate, Revised and Updated - Sally Hogshead, HarperCollins, 2016

354 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Fascinate, Revised and Updated - Sally Hogshead, HarperCollins, 2016
Přečtená
Fascinate, Revised and Updated - Sally Hogshead, HarperCollins, 2016

Fascinate, Revised and Updated
Přečtená

How to Make Your Brand Impossible to Resist

Why is Jagermeister the most popular brand nobody likes? Why do women pay more to be fascinating than they spend on food and clothes? What raises the price of gummy worms by... Číst víc

Nakladatel
HarperCollins, 2016
Počet stran
352

Why is Jagermeister the most popular brand nobody likes? Why do women pay more to be fascinating than they spend on food and clothes? What raises the price of gummy worms by 1000%? And then there's the most important question of all... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Výborný stav
  • Angličtina

354 Kč

Skladem
  • Osobní odběr 27. 5.
  • Na vaší adrese 27. 5.

Osobní odběr

Knihkupectví Brno, Velký Špalíček
27. 5.
Partnerské knihkupectví
27. 5.
Odběrní místo PPL
27. 5.
Odběrní místo Zásilkovna
27. 5.
AlzaBox
27. 5.

Doručení na adresu

Kurýr GLS
27. 5.
Kurýr PPL
27. 5.

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Labuť a lovec - Jiří Březina, Vyšehrad, 2024

Více o knize

Why is Jagermeister the most popular brand nobody likes? Why do women pay more to be fascinating than they spend on food and clothes? What raises the price of gummy worms by 1000%? And then there's the most important question of all: How can your brand become impossible to resist? Master marketer Sally Hogshead reveals the surprising answers, providing readers with a framework to fascinating anyone. The word "fascinate" comes from the Latin word fascinare, meaning "to bewitch or hold captive so others are powerless to resist." Fascination is the most powerful force of attraction, drawing customers into a state of intense focus. This extensively revised and updated edition includes Hogshead's latest research on the science of fascination. Combining original case studies with award-winning copywriting experience, she gives you the exact words you need to capture the attention of a distracted world. This new edition includes a free assessment tool called the Brand Fascination Profile, which will help you earn attention in any environment.

Dive into the science of fascination and learn how to: *Increase prices with ideas from poker to Play-Doh*Build revenue by learning about the $14 million license plate*Get better leads through hypnosis by Sigmund Freud and Steve Jobs*Attract raving fans by following the cult of pistachio ice cream Whether you realize it or not, your brand is already applying one of the seven Advantages Hogshead describes here: Innovation, Passion, Power, Prestige, Mystique, Alert, or Trust. The question is, how can you apply these core Advantages to stand out in a crowded and distracted world? Hundreds of large corporations, small businesses, and universities-including Twitter, IBM, Porsche, and New York University-use the Fascinate system to captivate their customers. Why? The answers are in this book.
Číst víc
Počet stran
352
Vazba
pevná vazba
Rozměr
152×229 mm
Hmotnost
499 g
Rok vydání
2016
Naše katalogové číslo
1831763
Jazyk
angličtina
Nakladatel
HarperCollins
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství HarperCollins

Číst víc

„Kdosi řekl, že deprese a krize nejsou nic jiného než neschopnost vidět vlastní budoucnost v růžových barvách.“

Exit West - Mohsin Hamid, 2018
Exit West
Mohsin Hamid