Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Jak na skvělou zákaznickou péči - Mário Roženský, Roženský, 2021

490 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Jak na skvělou zákaznickou péči - Mário Roženský, Roženský, 2021
Jak na skvělou zákaznickou péči - Mário Roženský, Roženský, 2021

Jak na skvělou zákaznickou péči

Většina firem stále považuje zákaznickou péči za nákladové středisko a místo, kde je potřeba „odpálkovat“ dotazy zákazníků. Jsou ovšem i takové společnosti, které sílu... Číst víc

Nakladatel
Roženský, 2021
Počet stran
220

Většina firem stále považuje zákaznickou péči za nákladové středisko a místo, kde je potřeba „odpálkovat“ dotazy zákazníků. Jsou ovšem i takové společnosti, které sílu zákaznické péče pochopily. Vnímají ji jako... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Host - B.A. Paris, Motto, 2024

Více o knize

Většina firem stále považuje zákaznickou péči za nákladové středisko a místo, kde je potřeba „odpálkovat“ dotazy zákazníků. Jsou ovšem i takové společnosti, které sílu zákaznické péče pochopily. Vnímají ji jako příležitost, kde se peníze dají vydělat a kde lze budovat vztah se zákazníky.

V knize vám pomůžu dostat se do té druhé skupiny. Ať už přemýšlíte o tom, že zákaznickou péči chcete zlepšit, anebo vybudovat úplně od nuly, budu vaším průvodcem. Vůbec nezáleží na velikosti vaší firmy. Nerozhoduje, jestli je to maličký e-shop, ve kterém pracujete sami, nebo máte zákaznické centrum s patnácti kolegy.

Společně se podíváme, jaká je dnes pozice zákaznické péče napříč firmou. Jak mohou z jejích poznatků těžit také ostatní oddělení ve firmě.

Budeme pokračovat správnou komunikací. Na řadě příkladů si prakticky ukážeme, jak odpovídat, ale i naopak, na co si dát pozor. Také poodhalíme specifika jednotlivých komunikačních kanálů a jak je co nejlépe využít.

Podíváme se společně i na zvýšení efektivity, a to díky šikovným nástrojům, správnému nastavení procesů či datům. Protože co se nedá měřit, to se nedá zlepšit.

A protože o zákazníky pečují pracovníci, které je potřeba správně vybrat a zaučit, zmíníme si také tuto oblast.

Když si celou knihou projdete a aplikujete nově nabyté poznatky, budete mít postavené skvělé zákaznické oddělení, které bude pečovat o vaše zákazníky. Ti se budou vracet, budou u vás utrácet více peněz a dají o vás vědět více lidem. To vše dokážete měřit a neustále zlepšovat.
Číst víc
Počet stran
220
Vazba
pevná vazba
Rozměr
140×210 mm
Hmotnost
410 g
ISBN
9788011003920
Rok vydání
2021
Naše katalogové číslo
1506223
Jazyk
čeština
Původ
Česko
Nakladatel
Roženský
Pro koho
pro podnikatele
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Kdosi řekl, že deprese a krize nejsou nic jiného než neschopnost vidět vlastní budoucnost v růžových barvách.“

Exit West - Mohsin Hamid, 2018
Exit West
Mohsin Hamid