Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Logos Redesigned - David E. Carter, HarperCollins, 2005

1 205 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)
Logos Redesigned - David E. Carter, HarperCollins, 2005
Logos Redesigned - David E. Carter, HarperCollins, 2005

Logos Redesigned

A company's logo is the most important component of its brand identity. So why would a company ever change its logo? Because things change - the competition, the times, even the... Číst víc

Nakladatel
HarperCollins, 2005
Počet stran
200

A company's logo is the most important component of its brand identity. So why would a company ever change its logo? Because things change - the competition, the times, even the company itself. Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Spalující bůh - R.F. Kuang, Host, 2024

Více o knize

A company's logo is the most important component of its brand identity. So why would a company ever change its logo? Because things change - the competition, the times, even the company itself. And the company whose logo does not reflect present realities is at a marketing disadvantage. In this comprehensively illustrated compendium, David E. Carter shows 200 corporate logo changes, and then discusses each. You'll see everything from minor "evolutionary" changes to complete "revolutionary" changes where the old logo has been discarded and a totally new one designed. Examples of the ultimate logo changes - where a new corporate name has been adopted - are also included in this book. Packed with case studies on logo redesign, it features companies both large and small, and from a diverse array of industries - global firms such as Apple Computer, UPS, and Time Warner, as well as small firms who compete, no less vigorously, in their own arenas. This essential resource will be invaluable to designers, ad creatives, marketing people, and corporate executives whose task it is to keep their firms competitive in this changing world.
Číst víc
Počet stran
200
Vazba
pevná vazba
ISBN
0060748052
Rok vydání
2005
Edice
Dizajn / Grafický dizajn
Naše katalogové číslo
24377
Jazyk
angličtina
Nakladatel
HarperCollins
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství HarperCollins

Číst víc

„Žádná cesta není slepá, když máš otevřené oči.“

Dobře mi tak - Radka Třeštíková, Daniel Špaček (ilustrácie), 2017
Dobře mi tak
Radka Třeštíková, Daniel Špaček (ilustrácie)