Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Mezinárodní marketing - Hana Machková, Grada, 2006

142 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Mezinárodní marketing - Hana Machková, Grada, 2006
Přečtená
Mezinárodní marketing - Hana Machková, Grada, 2006

Mezinárodní marketing
Přečtená

Podnikatelé, manažeři a vysokoškolští studenti se v knize dozví aktuální a ucelené poznatky o problematice mezinárodního marketingu... Číst víc

4,2 8 hodnocení
Nakladatel
Grada, 2006
Počet stran
208

Podnikatelé, manažeři a vysokoškolští studenti se v knize dozví aktuální a ucelené poznatky o problematice mezinárodního marketingu... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Mírně opotřebovaná
  • Čeština

142 Kč

Skladem
Posíláme ihned
Další přečtené knihy
Mezinárodní marketing - Hana Machková, Grada, 2009
Pevná vazba
Výborný stav Čeština, 2009
Skladem

239 Kč

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Konečně normální vražda - Dominik Dán, Slovart CZ, 2024

Více o knize

Podnikatelé, manažeři a vysokoškolští studenti se v knize dozví aktuální a ucelené poznatky o problematice mezinárodního marketingu. V úvodních kapitolách, které se zabývají strategickým mezinárodním marketingem, se seznámíte s hlavními koncepcemi mezinárodního marketingu (vývozní, globální a interkulturální marketing) a základními teoretickými přístupy k problematice internacionalizace. Dále získáte komplexní informace o mezinárodním prostředí, jeho vlivu na mezinárodní podnikání a o rizicích spojených s podnikáním v mezinárodním prostředí. V části věnované mezinárodnímu marketingovému výzkumu poznáte metody, které využívají globálně působící výzkumné agentury, a najdete zde informačních zdroje pro české vývozce. Volba formy vstupu na zahraniční trhy, strategické plánování a problematika segmentace mezinárodních trhů, výběru cílového trhu a stanovení vhodného positioningu završují strategická firemní rozhodování. V závěrečné části knihy se dozvíte podrobné informace o mezinárodním marketingovém mixu: mezinárodní výrobkové politice, firemní značkové politice, mezinárodní cenové politice, distribuční politice a problematice mezinárodní komunikační politiky. Příklady, grafy, tabulky a obrázky a výborná strukturovanost a srozumitelnost textu vám pomohou problematiku dobře pochopit a využít získané poznatky v praxi. Autorka knihy je prorektorkou pro zahraniční vztahy a public relations Vysoké školy ekonomické v Praze, dříve působila jako vedoucí katedry mezinárodního obchodu VŠE.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,2 / 5

8 hodnocení

4
2
2
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Grada

Číst víc

„Několik z nich se zavrtělo na židlích. Možná to byl signál, že ho konečně začínají chápat. Na druhou stranu to ale úplně klidně mohly být hemoroidy. U státních zaměstnanců člověk nikdy pořádně neví, na čem je.“

Složka 64 - Jussi Adler-Olsen, 2013
Složka 64
Jussi Adler-Olsen