Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Sustainable Marketing - Michelle Carvill, Gemma Butler, Geraint Evans, Bloomsbury, 2021

483 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Sustainable Marketing - Michelle Carvill, Gemma Butler, Geraint Evans, Bloomsbury, 2021
Sustainable Marketing - Michelle Carvill, Gemma Butler, Geraint Evans, Bloomsbury, 2021

Sustainable Marketing

How to Drive Profits with Purpose

In the modern age of authenticity and transparency, consumers are no longer content with brands that are dismissive of, or even apathetic to, sustainability. Brands are now... Číst víc

Nakladatel
Bloomsbury, 2021
Počet stran
320

In the modern age of authenticity and transparency, consumers are no longer content with brands that are dismissive of, or even apathetic to, sustainability. Brands are now expected to convey understanding and concern... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina

483 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Murtagh (česky) - Christopher Paolini, Nakladatelství Fragment, 2024
Sustainable Marketing - Michelle Carvill, Gemma Butler, Geraint Evans, Bloomsbury, 2021
483 Kč

Více o knize

In the modern age of authenticity and transparency, consumers are no longer content with brands that are dismissive of, or even apathetic to, sustainability. Brands are now expected to convey understanding and concern when it comes to matters such as climate change, carbon footprints and employee welfare. Most importantly of all, they must be genuinely committed to these standpoints - remaining consistent and proactive in their principles.

With the rise of more conscious consumers and the belief-driven buyer, organizations ignore sustainability and the spirit of 'doing good' at their own peril. From three marketing experts with decades of experience between them, Sustainable Marketing delivers the new benchmark for modern marketing. This book clarifies the importance of the sustainable approach before providing a comprehensive guide to implementing, driving and maintaining these practices in any organization.

A must-read for any business leader or marketing executive, this is a unique and fascinating blend of academic research and practical case studies that will kick-start and inspire sustainable initiatives.
Číst víc
Počet stran
320
Vazba
pevná vazba
Rozměr
163×241 mm
Hmotnost
610 g
Rok vydání
2021
Naše katalogové číslo
845479
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Bloomsbury
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„A tak se toho vzdáte. Všeho se vzdáte. Už nikdy nebudete chtít znovu milovat, bez ohledu na to, jaká tvář lásky se vám ukáže. Protože žádná nestojí za to, abyste ještě někdy spatřili její odvrácenou tvář.“

Odvrácená tvář lásky - Colleen Hoover, 2020
Odvrácená tvář lásky
Colleen Hoover