Mezinárodní marketing a informační technologie
Přečtená
- Nakladatel
- Wolters Kluwer ČR, 2011
- Počet stran
- 196
Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM... Číst víc
- Brožovaná vazba
- Mírně opotřebovaná
- Čeština
135 Kč
- Osobní odběr 29. 5.
- Na vaší adrese 29. 5.
Osobní odběr
Doručení na adresu
Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!
Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.
Vyzkoušet KnihovrátekProč nakupovat na Martinus.cz?
- Doprava zdarma od 999 Kč
- Více než 5 000 výdejních míst
- Záložky ke každému nákupu