Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Mezinárodní marketing a informační technologie - Bohumír Štědroň, Jaroslav Poláček, Jiří Vinopal, Wolters Kluwer ČR, 2011

135 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Mezinárodní marketing a informační technologie - Bohumír Štědroň, Jaroslav Poláček, Jiří Vinopal, Wolters Kluwer ČR, 2011
Přečtená
Mezinárodní marketing a informační technologie - Bohumír Štědroň, Jaroslav Poláček, Jiří Vinopal, Wolters Kluwer ČR, 2011

Mezinárodní marketing a informační technologie
Přečtená

Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech... Číst víc

Nakladatel
Wolters Kluwer ČR, 2011
Počet stran
196

Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Mírně opotřebovaná
  • Čeština

135 Kč

Skladem
  • Osobní odběr 29. 5.
  • Na vaší adrese 29. 5.

Osobní odběr

Knihkupectví Brno, Velký Špalíček
29. 5.
Partnerské knihkupectví
29. 5.
Odběrní místo PPL
29. 5.
Odběrní místo Zásilkovna
29. 5.
AlzaBox
29. 5.

Doručení na adresu

Kurýr GLS
29. 5.
Kurýr PPL
29. 5.

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Mezinárodní marketing a informační technologie - Bohumír Štědroň, Jaroslav Poláček, Jiří Vinopal, Wolters Kluwer ČR, 2011
135 Kč

Více o knize

Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM.
Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně. Významná část publikace demonstruje úzkou spojitost mezi komerčním a politickým marketingem. Závěrečná kapitola se zabývá prognózou vývoje do roku 2030. Knihu lze doporučit manažerům malých, středních a velkých firem a zejména posluchačům vysokých škol.
Číst víc
Počet stran
196
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
146×208 mm
Hmotnost
252 g
Rok vydání
2011
Naše katalogové číslo
1739149
Jazyk
čeština
Nakladatel
Wolters Kluwer ČR
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Lžeme si o pravdě. Říkáme si, že to máme pod kontrolou, když ve skutečnosti… nemáme pod kontrolou vůbec nic.“

Odvrácená tvář lásky - Colleen Hoover, 2020
Odvrácená tvář lásky
Colleen Hoover