Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Truth, Lies, and Advertising - Jon Steel, John Wiley & Sons, 1998

1 082 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)

Truth, Lies, and Advertising

The Art of Account Planning

Account planning exists for the sole purpose of creating advertising that truly connects with consumers... Číst víc

Nakladatel
John Wiley & Sons, 1998
Počet stran
320

Account planning exists for the sole purpose of creating advertising that truly connects with consumers... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina

1 082 Kč

Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Labuť a lovec - Jiří Březina, Vyšehrad, 2024
Truth, Lies, and Advertising - Jon Steel, John Wiley & Sons, 1998
1 082 Kč

Více o knize

Account planning exists for the sole purpose of creating advertising that truly connects with consumers. While many in the industry are still dissecting consumer behavior, extrapolating demographic trends, developing complex behavioral models, and measuring Pavlovian salivary responses, Steel advocates an approach to consumer research that is based on simplicity, common sense, and creativity—an approach that gains access to consumers' hearts and minds, develops ongoing relationships with them, and, most important, embraces them as partners in the process of developing and advertising. A witty, erudite raconteur and teacher, Steel describes how successful account planners work in partnership with clients, consumer, and agency creatives. He criticizes research practices that, far from creating relationships, drive a wedge between agencies and the people they aim to persuade; he suggests new ways of approaching research to cut through the BS and get people to show their true selves; and he shows how the right research, when translated into a motivating and inspiring brief, can be the catalyst for great creative ideas.
He draws upon his own experiences and those of colleagues in the United States and abroad to illustrate those points, and includes examples of some of the most successful campaigns in recent years, including Polaroid, Norwegian Cruise Line, Porsche, Isuzu, "got milk?" and others. The message of this book is that well-thought-out account planning results in better, more effective marketing and advertising for both agencies and clients. And also makes an evening in front of the television easier to bear for the population at large
Číst víc
Počet stran
320
Vazba
pevná vazba
Rozměr
152×229 mm
Hmotnost
531 g
ISBN
9780471189626
Rok vydání
1998
Naše katalogové číslo
1720375
Jazyk
angličtina
Původ
Spojené království
Nakladatel
John Wiley & Sons
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Opravdu mě po dočtení dorazilo, že když skončíte se čtením, přejete si, aby byl autor váš úžasný kamarád a mohli jste mu zavolat, kdykoliv se vám chtělo.“

Kdo chytá v žitě - Jerome David Salinger, 2021
Kdo chytá v žitě
Jerome David Salinger