Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Jak úspěšně prezentovat a přesvědčit - Andrew Bradbury, Computer Press, 2007

199 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Jak úspěšně prezentovat a přesvědčit - Andrew Bradbury, Computer Press, 2007
Jak úspěšně prezentovat a přesvědčit - Andrew Bradbury, Computer Press, 2007

Jak úspěšně prezentovat a přesvědčit

Je pro vás a vaši firmu důležité, aby vaše prezentace byly kvalitní, zapamatovatelné a účinné? Jsou prezentace součástí vaší obchodní strategie, nebo je používáte zcela... Číst víc

4,6 12 hodnocení
Nakladatel
Computer Press, 2007
Počet stran
109

Je pro vás a vaši firmu důležité, aby vaše prezentace byly kvalitní, zapamatovatelné a účinné? Jsou prezentace součástí vaší obchodní strategie, nebo je používáte zcela nahodile?... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Další knižní vydání
Jak úspěšně prezentovat a přesvědčit - Andrew Bradbury, Computer Press, 2003
Brožovaná vazba
Čeština, 2003
Vyprodané

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Murtagh (česky) - Christopher Paolini, Nakladatelství Fragment, 2024

Více o knize

Je pro vás a vaši firmu důležité, aby vaše prezentace byly kvalitní, zapamatovatelné a účinné? Jsou prezentace součástí vaší obchodní strategie, nebo je používáte zcela nahodile?

Klíčovým pojmem dnešního obchodního světa je "odlišnost". Tento pojem označuje to, čím vaše firma osloví klienta lépe než konkurence. Mezi lišící se faktory patří bezesporu cena, kvalita produktu, jeho spolehlivost atd. Ale to není všechno. Klienti jsou často ochotni zaplatit vyšší cenu výměnou za lepší kvalitu či výjimečnou pozici. A naopak budou ochotni akceptovat nižší kvalitu, jestliže se nevymkne určité mezi a dostanou-li lepší cenu a větší slevy.

Ať už je odlišujícím se faktorem vaší firmy cokoliv, vaši klienti by o tom měli vědět. Musejí si být jisti, že co vy nabízíte za své ceny atd., plně odpovídá jejich požadavkům. V praxi to znamená, že je pouze jediný způsob, jak vaši firmu odlišit od jiných, a to schopnost přesvědčit, tedy prezentovat. A zhodnotím-li všechny prezentace, co jsem za celá ta léta viděl, musím uznat, že by se nám všem, mladým obchodním zástupcům i výkonným ředitelům, hodil intenzivní kurz o prezentacích a jejich provádění. A právě o tom je tato kniha.
Číst víc
Počet stran
109
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
170×225 mm
Hmotnost
226 g
ISBN
8025116227
Rok vydání
2007
Edice
Rozvoj osobnosti
Naše katalogové číslo
46321
Jazyk
čeština
Nakladatel
Computer Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,6 / 5

12 hodnocení

9
1
2
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze


Nakladatelství Computer Press

Číst víc

„Richard si všiml, že události jsou zbabělé: nikdy nechodí samy. Vždycky se jich nahrne celá řada a zasypou ho najednou.“

Nikdykde - Neil Gaiman, 2017
Nikdykde
Neil Gaiman