Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Strategie modrého oceánu - W. Chan Kim, Renée Mauborgne, Management Press, 2015

459 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Strategie modrého oceánu

Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry

Ve snaze o dosažení udržitelného a ziskového růstu se firmy tradičně pouštějí do neúprosných konkurenčních střetů – do přímé konfrontace s konkurenty. Bojují o dosažení... Číst víc

4,8 11 hodnocení
Věk
15+
Nakladatel
Management Press, 2015
Počet stran
284

Ve snaze o dosažení udržitelného a ziskového růstu se firmy tradičně pouštějí do neúprosných konkurenčních střetů – do přímé konfrontace s konkurenty. Bojují o dosažení konkurenční výhody, svádějí bitvy o tržní podíl, usilují o to, aby vynikly, aby... Číst víc

  • Pevná vazba s přebalem
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Další knižní vydání
Strategie modrého oceánu - W. Chan Kim, Renée Mauborgne, Management Press
Pevná vazba s přebalem
Čeština
Vyprodané

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Labuť a lovec - Jiří Březina, Vyšehrad, 2024

Více o knize

Ve snaze o dosažení udržitelného a ziskového růstu se firmy tradičně pouštějí do neúprosných konkurenčních střetů – do přímé konfrontace s konkurenty. Bojují o dosažení konkurenční výhody, svádějí bitvy o tržní podíl, usilují o to, aby vynikly, aby se něčím odlišily od svých konkurentů. Výsledkem takového přístupu jsou v dnešních podmínkách, kdy jednotlivá odvětví jsou doslova přeplněna konkurenty a kdy jejich nabídka vysoko převyšuje poptávku, „rudé oceány“, v jejich krvavých vodách mezi sebou tito soupeři zápasí o neustále se zmenšující ziskový potenciál.

Kniha W. Chana Kima a Renée Mauborgneové vystavuje pochybám vše, co bylo až dosud považováno za předpoklad strategického úspěchu. Tvrdí, že ačkoli většina firem se vrhá do „rudých oceánů“ líté konkurence, pravděpodobnost, že by jim taková strategie mohla zajistit budoucí ziskový růst, je dnes stále menší a menší. Ačkoli autoři vycházejí z důkladného studia více než 150 „strategických tahů“, k nimž došlo během více než sta let ve třiceti odvětvích. Dokazují, že základem úspěchu vůdčích firem zítřka nebudou vítězné střety s konkurenty, ale vytváření „modrých oceánů“ svrchovaného tržního prostoru zralého pro další růst. Takové strategické tahy – autoři je označují jako „hodnotové inovace“ – vytvářejí skokové přírůstky jak pro firmu, tak pro její zákazníky, vyřazují konkurenty ze hry a podněcují a uvolňují novou poptávku. Kniha Strategie modrého oceánu přináší systematický přístup, jenž umožňuje minimalizovat význam konkurenčních firem a odkázat je do „postavení mimo hru“.

V knize, která od základu mění tradiční pohled na strategii, autoři předkládají prověřené systémové rámce, analytické nástroje a principy umožňující úspěšné zformulování a realizaci strategií modrého oceánu – úspěšné vytváření a využívání „modrých oceánů“ příležitostí. Kniha W. Chana Kima a Renée Mauborgneové, která fakticky převrací tradiční myšlenkové pojetí strategie, tak načrtává spolehlivou mapu „nové smělé cesty k budoucím podnikatelským vítězstvím“.

Druhé aktualizované a rozšířené vydání obsahuje nový úvod autorů, dvě nové kapitoly a další z nich jsou rozšířeny o nové poznatky. Nové kapitoly jsou obohaceny například o problematiku sladění systému aktivit organizace tak, aby v praxi vznikla udržitelná strategie modrého oceánu, o to, jak v průběhu času obnovovat modré oceány, protože po určité době firmy modrý oceán napodobí a udělají z něj oceán rudý, a v neposlední řadě o deset nejobvyklejších pastí rudého oceánu, které drží firmy v rudých vodách, i když chtějí plout směrem k modré hladině.
Číst víc
Počet stran
284
Vazba
pevná vazba s přebalem
Rozměr
165×235 mm
Hmotnost
625 g
ISBN
9788072612956
Rok vydání
2015
Edice
Knihovna světového managementu
Věkové doporučení
15+
Naše katalogové číslo
215180
Jazyk
čeština
Nakladatel
Management Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,8 / 5

11 hodnocení

10
0
1
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Michal
Neověřený nákup
26.6.2019
Jedna z najlepsich kníh o pohlade na biznis.
Zmení vám spôsob rozmýšlania nad podnikaním a biznisom. Mne zmenila. Nie je tak promovaná ako ostatné copy paste svetove bestselleri no je o to zaujimavejsia. Číst víc
Ivana Miklovič
Neověřený nákup
5.3.2013
Vynikajúca kniha
Odporúčam každému podnikateľovi, manažérovi, ktorý sa chce odlíšiť od trhu.Nenájdete tu konkrétne tipy na inovácie, ale nájdete tu niečo oveľa hodnotnejšie: nástroje (ktoré len tak rýchlo nevymrú) na objavenie vlastných podnikateľských nápadov. Číst víc

Nakladatelství Management Press

Číst víc

„Mysl je místo samo o sobě, které samo sobě může udělat nebe z pekla a peklo z nebe.“

Ztracený ráj - John Milton, 2015
Ztracený ráj
John Milton