Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Zvuky v reklamě - Andrea Rafajová, Aleš Čeněk, 2018

420 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Zvuky v reklamě - Andrea Rafajová, Aleš Čeněk, 2018
Zvuky v reklamě - Andrea Rafajová, Aleš Čeněk, 2018

Zvuky v reklamě

Jedná se o první publikaci s touto tematickou specializací v České republice a svým mezioborovým kontextem a rozsahem také první ve světovém badatelském rámci. Určena je pro... Číst víc

Nakladatel
Aleš Čeněk, 2018
Počet stran
346

Jedná se o první publikaci s touto tematickou specializací v České republice a svým mezioborovým kontextem a rozsahem také první ve světovém badatelském rámci. Určena je pro cílovou skupinu nejen studentů ekonomických fakult, ale... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Holly (český jazyk) - Stephen King, BETA - Dobrovský, 2024

Více o knize

Jedná se o první publikaci s touto tematickou specializací v České republice a svým mezioborovým kontextem a rozsahem také první ve světovém badatelském rámci. Určena je pro cílovou skupinu nejen studentů ekonomických fakult, ale i pro odbornou veřejnost: pracovníky reklamních agentur, reklamní režiséry, tvůrce reklamních televizních, rozhlasových a filmových šotů a pro další aktéry, kteří přicházejí do styku s hudební strukturou v marketingové komunikaci. Má za cíl poukázat na pestrou škálu potencialit využití zvukové sféry v reklamě. Dílo bude podnětné taktéž pro profesionální hudebníky, které zajímá akustický prostor a jeho nejen (ne)komerční využití kolem nás. V konečném důsledku kniha zaujme každého člověka, který se stává denní posluchačskou a diváckou součástí reklamní komunikace v rozhlase, televizi a na internetu. Jednotlivé kapitoly bádají nad základy hudební struktury v audiovizuálním sdělení od jejich nejmenších složek už z malého hudebního motivku může hudební skladatel vyrobit reklamní jingle a čtenář má možnost nahlédnout pod pokličku jeho práce. Samostatné oddíly hledají aspekty verbálního podání, které disponují stejnými vlastnostmi (výška, síla, rychlost apod.), jako hudební sféra; charakteristiky zpěvácké interpretace i hudebních hluků. V kapitolách se dále nastiňuje historický vývoj reklamy z hudebního hlediska, a to v rozhlase, televizi i na internetu. Jaká je situace na reklamním trhu dnes, co se institucí, soutěží, výzkumných trendů a právní legislativy týká, vyabstrahuje čtenář z následujících řádků knihy. Racionální zprávy podané v reklamě lze hudebně a tím emočně manipulovat a pohrávat si tak s myšlením spotřebitele s cílem jej přimět k určitému způsobu nákupního chování. Velmi důležitou statí je stanovení podmínek účinnosti hudby v reklamním spotu.
Číst víc
Počet stran
346
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
155×230 mm
Hmotnost
520 g
ISBN
9788073806736
Rok vydání
2018
Naše katalogové číslo
298258
Jazyk
čeština
Nakladatel
Aleš Čeněk
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Když najdeš lásku, držíš se jí. Popadneš ji oběma rukama a uděláš, co můžeš, abys ji nepustila. Nejde se k ní otočit zády a předpokládat, že na tebe bude čekat, kdes ji nechala, dokud na ni nebudeš připravená.“

9. listopad - Colleen Hoover, 2021
9. listopad
Colleen Hoover