Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali - Sergio Zyman, Armin Brott, Management Press, 2006

158 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali - Sergio Zyman, Armin Brott, Management Press, 2006
Přečtená
Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali - Sergio Zyman, Armin Brott, Management Press, 2006

Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali
Přečtená

Nová provokativní, objevná, inspirativní a povýtce praktická kniha amerického reklamního a marketingového poradce, někdejšího šéfa marketingu firmy Coca-Cola a muže, který řadu... Číst víc

4,8 12 hodnocení
Nakladatel
Management Press, 2006
Počet stran
256

Nová provokativní, objevná, inspirativní a povýtce praktická kniha amerického reklamního a marketingového poradce, někdejšího šéfa marketingu firmy Coca-Cola a muže, který řadu let budoval a řídil největší a nejsilnější světové značky... Číst víc

  • Pevná vazba s přebalem
  • Mírně opotřebovaná
  • Čeština

158 Kč

Skladem
Posíláme ihned
Další přečtené knihy
Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali - Sergio Zyman, Armin Brott, Management Press, 2006
Pevná vazba s přebalem
Výborný stav Čeština, 2006
Skladem

203 Kč

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024

Více o knize

Nová provokativní, objevná, inspirativní a povýtce praktická kniha amerického reklamního a marketingového poradce, někdejšího šéfa marketingu firmy Coca-Cola a muže, který řadu let budoval a řídil největší a nejsilnější světové značky, boří vžité mýty, předsudky i důmyslné teorie, aby naši pozornost obrátila k samým základům reklamy a její efektivnosti. Ukazuje i to, jak se změnila pravidla hry v reklamní branži.

Chcete-li vědět, jak porozumět chování svých zákazníků, jak budovat značku, ale zvyšovat přitom i tržby a zisk, jak integrovat firemní komunikaci, dělat správný marketing a reklamu, která nevyhrává jen ceny na soutěžních přehlídkách, ale opravdu prodává, bude pro vás kniha Sergia Zymana, jehož magazín Time zařadil mezi tři největší prodejce dvacátého století, povinnou četbou.
Číst víc
Originální název
The End of Advertising As We Know It
Počet stran
256
Vazba
pevná vazba s přebalem
Rozměr
170×243 mm
Hmotnost
544 g
Rok vydání
2006
Edice
Knihovna světového managementu
Naše katalogové číslo
1014141
Jazyk
čeština
Překlad
Nakladatel
Management Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,8 / 5

12 hodnocení

9
3
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

martinkobal
Neověřený nákup
2.12.2012
Názor čitateľa
super citanie. Realne priklady reklamy na znackach a ktore vsetci pozname.
Jedine mínus by som dal , ze to nieje v slovenskom jazyku
Číst víc
Turek
Neověřený nákup
28.12.2006
Skvele
Tato knizka je pre vsetkych, ktori sa venuju marketingu a reklame. Na konkretnych prikladoch vam autor ukaze rozne marketingove dogmy, ktore stale pretrvavaju v ucebniciach marketingu a ktore sa stale ucia na skolach. Svet sa vyrazne zmenil a preto treba uplatnovat nove formy, Zyman to vie. Fakt odporucam. Číst víc

Nakladatelství Management Press

Číst víc

„Lžeme si o pravdě. Říkáme si, že to máme pod kontrolou, když ve skutečnosti… nemáme pod kontrolou vůbec nic.“

Odvrácená tvář lásky - Colleen Hoover, 2020
Odvrácená tvář lásky
Colleen Hoover