Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali - Sergio Zyman, Management Press, 2008

164 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali - Sergio Zyman, Management Press, 2008
Přečtená
Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali - Sergio Zyman, Management Press, 2008

Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali
Přečtená

Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali... Číst víc

4,6 8 hodnocení
Nakladatel
Management Press, 2008
Počet stran
216

Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali... Číst víc

  • Pevná vazba s přebalem
  • Mírně opotřebovaná
  • Čeština

164 Kč

Skladem
  • Osobní odběr 27. 5.
  • Na vaší adrese 27. 5.

Osobní odběr

Knihkupectví Brno, Velký Špalíček
27. 5. (objednejte do 17:00)
Partnerské knihkupectví
27. 5. (objednejte do 13:00)
Odběrní místo PPL
27. 5. (objednejte do 17:00)
Odběrní místo Zásilkovna
27. 5. (objednejte do 13:00)
AlzaBox
27. 5. (objednejte do 13:00)

Doručení na adresu

Kurýr GLS
27. 5. (objednejte do 13:00)
Kurýr PPL
27. 5. (objednejte do 17:00)

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Holly (český jazyk) - Stephen King, BETA - Dobrovský, 2024

Více o knize

Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali.

Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky.

Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční "voodoo" marketing – marketing, jak jsme jej dosud znali – nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává.

Zapomeňte na "budování image", "upevňování vztahů" a "důvěrné poznání" – nejde o to, aby zákazníci vaše produkty milovali, ale aby je kupovali!

Po Zymanově loňském "Konci reklamy..." tak přichází další skvělá a strhující lekce účinného marketingu.

Vyšlo v řadě "Knihovna světového managementu".

Překlad z angličtiny Irena Grusová.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,6 / 5

8 hodnocení

6
1
1
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Romana Bojdová
Ověřený zákazník
13.3.2013
Dynamicka, vtipna, trefna
Napriek tomu, ze bola napisana relativne davno, poskytuje pre citatelov najma na Slovenskom trhu stale relativne nove informacie a pohlady, aplikovatelne v praxi. Osobity styl autora je strhujuco dynamicky a od knihy sa tazko odchadza. Číst víc
Lucia
Neověřený nákup
27.9.2008
Názor čitateľa
Kniha je fakt dobra. Dobre sa cita aj ked je to odborna literatura. Co ma ale sklamalo bolo to, ze tuto knihu zaoberajucu sa marketingom, co je velmi rychlo sa vyvijajuci odbor, som si kupovala aj kvoli tomu, ze bola vydana v roku 2008, od coho som si slubovala jej aktualnost (v spojitosti s jej nazvom). Dost ma prekvapilo, ze povodny text bol napisany uz v roku 1999. To je pre marketing doslova a dopismena minule storocie!!! Napriek tomu som si v nej nasla "to svoje", ale pripustam, ze asi kvoli tomu, ze nie som marketer, ale clovek ktory potrebuje marketingu rozumiet ako podnikatel / manager maleho podniku. Číst víc

Nakladatelství Management Press

Číst víc

„Nejlepší způsob, jak se zbavit nočních můr, je převyprávět je do záchodové mísy a pak spláchnout.“