Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
How Brands Grow 2 - Jenni Romaniuk, Byron Sharp, Oxford University Press, 2021

936 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
How Brands Grow 2 - Jenni Romaniuk, Byron Sharp, Oxford University Press, 2021
How Brands Grow 2 - Jenni Romaniuk, Byron Sharp, Oxford University Press, 2021

How Brands Grow 2

Including Emerging Markets, Services, Durables, B2B and Luxury Brands (Revised Edition)

This book will change the way you think about marketing forever. Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow... Číst víc

Nakladatel
Oxford University Press, 2021
Počet stran
256

This book will change the way you think about marketing forever. Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow Part 2 takes readers further on a journey to... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina

936 Kč

Skladem > 5 ks
Posíláme ihned

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Murtagh (česky) - Christopher Paolini, Nakladatelství Fragment, 2024
How Brands Grow 2 - Jenni Romaniuk, Byron Sharp, Oxford University Press, 2021
936 Kč

Více o knize

This book will change the way you think about marketing forever.

Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow Part 2 takes readers further on a journey to smarter, evidence-based marketing.

How Brands Grow Part 2 is about the fundamentals of buying behaviours and brand performance – fundamentals that provide a consistent roadmap for brand growth, and improved marketing productivity. This revised edition includes updates to all chapters and the addition of a new chapter, 'Getting Down to Business-to-Business Markets'.

- Second Edition

Table of Contents
1. How Brands Grow (updated, with B2B content removed)
2. Target the (Whole) Market (updated, with B2B content removed)
3. Where New Customers Come From (updated, with B2B content removed)
4. Building Mental Availability (updated)
5. Leveraging Distinctive Assets (updated)
6. Achieving Reach (updated)
7. Word-of-mouth Facts Worth Talking About (updated)
8. Building Physical Availability Part 1 (updated introduction and new focus on presence)
9. Building Physical Availability Part 2 (updated with new focus on prominence and portfolio)
10. New Brands and Acquiring New Buyers (updated)
11. Getting Down to Business-to-Business Markets (new chapter)
12. And Finally, a Bit of Luxury (updated)
Číst víc
Počet stran
256
Vazba
pevná vazba
Rozměr
153×230 mm
Hmotnost
520 g
ISBN
9780190330026
Rok vydání
2021
Naše katalogové číslo
1406621
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Oxford University Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Mariana
Neověřený nákup
4.3.2024
Chcem ju tak či tak
Bola mi odpuručená ako “must have”, ak sa chcem pohybovať v oblasti marketingu. Aj keď sa v preklade nedala zohnať, tak ju budem mať aj v angličtine. Proste “must have”. Číst víc

„Naše manželství není dokonalé. Žádné manželství není dokonalé. Byly časy, kdy to má žena vzdala. A ještě víckrát se stalo, že jsem to vzdal já. Celé tajemství je v tom, že jsme to nikdy nevzdali současně.“

To nejlepší v nás - Colleen Hoover, 2019
To nejlepší v nás
Colleen Hoover