Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Mezinárodní marketing - Bohumír Štědroň, C. H. Beck, 2018

408 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Mezinárodní marketing

Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména... Číst víc

Nakladatel
C. H. Beck, 2018
Počet stran
320

Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština

408 Kč

Skladem 1 ks
  • Osobní odběr zítra
  • Na vaší adrese zítra

Osobní odběr

Knihkupectví Brno, Velký Špalíček
Zítra
Partnerské knihkupectví
Zítra
Odběrní místo PPL
Zítra
Odběrní místo Zásilkovna
Zítra
AlzaBox
Zítra

Doručení na adresu

Kurýr GLS
Zítra
Kurýr PPL
Zítra

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Labuť a lovec - Jiří Březina, Vyšehrad, 2024
Mezinárodní marketing - Bohumír Štědroň, C. H. Beck, 2018
408 Kč

Více o knize

Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitější. Probíhající proces globalizace s mnoha destabilizačními komponentami a megaintegrace limitují možnosti aplikace klasických modelů v mezinárodním marketingu.

Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce strategie v mezinárodním marketingu, jsou vysvětlena specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy, úloha tzv. celebrit v mezinárodním marketingu či význam internetu. Samostatné kapitoly jsou věnovány mimo jiné také mezinárodnímu marketingu v kultuře a ve sportu a není opominuta ani problematika mezinárodního politického marketingu.

Kolektiv autorů: Černá, Baťa, Hlaváč, Janák, Kašík, Kostrecová, Říha, Říhová, Seifert, Višněvský, Voráček
Číst víc
Počet stran
320
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
148×210 mm
Hmotnost
527 g
ISBN
9788074004414
Rok vydání
2018
Naše katalogové číslo
311797
Jazyk
čeština
Nakladatel
C. H. Beck
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Kupte společně
Mezinárodní marketing - Bohumír Štědroň, C. H. Beck, 2018
Velmi osobní kniha o zdraví - Margit Slimáková, BIZBOOKS, 2018
741 Kč

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Kupte společně
Mezinárodní marketing - Bohumír Štědroň, C. H. Beck, 2018
Velmi osobní kniha o zdraví - Margit Slimáková, BIZBOOKS, 2018
741 Kč

„Bohatství jako by padalo do klína lidem, kteří jsou chudí duchem, chudí zájmy a radostí.“

Na východ od ráje - John Steinbeck, 2020
Na východ od ráje
John Steinbeck