Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Labuť a lovec - Jiří Březina, Vyšehrad, 2024
Nová učebnice obchodní němčiny 2 - Vlasta A. Lopuchovská, Ivan Bureš, Management Press, 1998
Nová učebnice obchodní němčiny 2

Marketing auf Deutsch.


10 zlatých pravidel překonávání nejčastějších komunikačních bariér - Ivan Bureš, Vlasta A. Lopuchovská, Management Press, 2007
10 zlatých pravidel překonávání nejčastějších komunikačních bariér

Verbální komunikace byla, je i bude nejefektivnějším nástrojem vytváření mezilidských vztahů. Pokud si nerozumíte s lidmi, nemůžete vybudovat ani výkonný pracovní tým, ani vás nepřijme komunita, v níž žijete...


Němčina pro pekaře a cukráře - Vlasta A. Lopuchovská, Jana Skládalová, , 1997
Němčina pro pekaře a cukráře

Příloha zpravodaje Pekař a cukrář. Německo-český a česko-německý slovníček


Zlatá pravidla vyjednávání nejen v obchodě a podnikání - Ivan Bureš, Vlasta A. Lopuchovská, Management Press, 2004
Zlatá pravidla vyjednávání nejen v obchodě a podnikání

Nejen v podnikání a obchodě, ale v každé jiné oblasti nastávají situace, kdy je nutno vyjednávat, a to znamená připravit se na jednání, takticky klást otázky, pádně argumentovat a průběh vyjednávání objektivně zhodnotit...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Nová učebnice obchodní němčiny - Vlasta A. Lopuchovská, Roman Hrubý (ilustrátor), Antonín Hrubý (ilustrátor), Management Press, 1996
Nová učebnice obchodní němčiny

Německo-čes. a česko-něm. terminol. slovníček

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “