Knihy o marketingovém managementu od autora Tim Harford od nakladatelství Little, Brown
Použité filtry
Zrušit filtry
Adapt
EN
Why Success Always Starts with Failure
Everything we know about solving the world\'s problems is wrong. Out: Plans, experts and above all, leaders. In: Adapting - improvise rather than plan; fail, learn, and try again In this groundbreaking new book, Tim Harford shows how the world\'s most...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle