Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Duše krve a popela - Jennifer L. Armentrout, Nakladatelství Fragment, 2024

Na téma vzdělávání knihy o pedagogice od autora Olga Zelinková

Použité filtry
Zrušit filtry
Specifické poruchy učení

Specifickými poruchami učení (SPU) jsou myšleny dyslexie, dysgrafie a dysortografie (pouze naznačeny budou také dyskalkulie a dyspraxie). V současné době se jedná o skupinu obtíží, která zahrnuje nejvyšší procento žáků základních...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    189 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Cvičení sluchové analýzy a syntézy - Olga Zelinková, ALBRA, 2024
Cvičení sluchové analýzy a syntézy

Cvičení sluchové analýzy a syntézy jsou určena dětem, které vynechávají nebo přidávají písmena, popř. slabiky, zaměňují je. Při psaní podle diktátu obtížně skládají slova z písmen. Cvičení sluchové analýzy a syntézy...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Pavučinka - Sluchové vnímání - Olga Zelinková, Tobiáš, 2010
Pavučinka - Sluchové vnímání

Tento materiál určený těm, kdo mají obtíže ve sluchovém vnímání a v činnostech, které s touto dovedností souvisejí. Sluchové rozlišování je předpokladem správné výslovnosti...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Pavučinka - Andrea Čopáková, Olga Zelinková a kolektív, Tobiáš, 2013
Pavučinka 
SK

Pavučinka je súbor 4 pracovných zošitov na precvičovanie sluchovej a zrakovej percepcie. Pracovať s nimi môžu špeciálni pedagógovia, liečební pedagógovia, logopédi...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Řekl jsem již, že metafory jsou nebezpečné. Láska začíná metaforou. Jinak řečeno: láska začíná ve chvíli, kdy se žena vepíše svým prvním slovem do naší poetické paměti.“