Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Spalující bůh - R.F. Kuang, Host, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Image a firemní identita - Jan Binar, Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová, Grada, 2020
Image a firemní identita

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity....

  • Knihapevná vazba
    149 Kč
    Do 17 – 22 dnů

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2007
Psychologie reklamy

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...

  • Přečtenávýborný stav
    403 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    459 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    405 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Grada, 2009
Image a firemní identita

První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, ...


Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání - Jitka Vysekalová, Růžena Komárková, Grada, 2002
Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání

Druhé vydání přináší nové ukázky a příklady, výsledky dvou posledních ročníků soutěže EFFIE o nejefektivnější reklamní kampaň v ČR, aktualizovaná mediální data, nové údaje o reklamě na internetu a informace z výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě...

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Grada, 2003
Reklama

Proč je reklama nezbytná? Jak připravit reklamní kampaň? Jak vytvořit "správnou" reklamu?...


Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost - Jitka Vysekalová, Gustav Tomek, Věra Vávrová, Milan Postler, David Říha, Jiří Mařík, Eduko, 2016
Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost

Nové vydání učebnice od osvědčeného a fundovaného autorského kolektivu....


Psychologie reklamy - Růžena Komárková, Jitka Vysekalová, Grada, 2001
Psychologie reklamy

Kniha autorek významných ve svém oboru vysvětluje různé přístupy k měření účinku reklamy a celkového působení reklamních kampaní...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Když člověk ponižuje, pak jen proto, že je sám nízký.“

Malý princ - Antoine de Saint-Exupéry, 2022
Malý princ
Antoine de Saint-Exupéry