Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Duše krve a popela - Jennifer L. Armentrout, Nakladatelství Fragment, 2024

S pevnou vazbou knihy o marketingové komunikaci od autora Jarmo R. Lehtinen

Použité filtry
Zrušit filtry
Řízení vztahů se zákazníky - Kai Storbacka, Jarmo R. Lehtinen, Grada, 2002
Řízení vztahů se zákazníky

Kniha pro obchodní a marketingové manažery a pro VŠ studenty je dílem autorů, kteří mají bohaté zkušenosti s aplikací koncepcí a nástrojů řízení vztahů se zákazníky (CRM).


Aktivní CRM - Jarmo R. Lehtinen, Grada, 2007
Aktivní CRM

Praktická publikace určená obchodním a marketingovým manažerům a studentům VŠ a MBA studií přehledně a na řadě příkladů a případových studií z praxe ukazuje, že aktivní řízení vztahů se zákazníky...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “