S pevnou vazbou s oranžovou obálkou knihy o managementu
Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Autor se svým týmem zkoumal, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá...
-
Knihapevná vazba409 KčSkladem 5 ks
Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel jsou velmi cenné a tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku. V první kapitole je...
-
Knihapevná vazba618 KčSkladem 2 ks
Autoři čtivým způsobem prezentují strategie, nad kterými se musí zamyslet každý, komu záleží na jištění bezpečnosti poskytované péče...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Kouzelné podobenství, jež vám pomůže zamilovat si práci, kterou vykonáváte - i když nemůžete dělat vždy práci, kterou byste milovali. Představte si pracovní místo, kam každý pracovník dennodenně přichází s přesvědčením šířit energii...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Publikace klade důraz na teorii finančního řízení podniku. Je zaměřena na získání praktických poznatků a dovedností, především z oblastí řízení majetkové a finanční struktury podniku, kalkulace nákladů, ...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Základní zaměření třetího vydání publikace je soustředit se na základy oceňování podniku. Jelikož úroveň oceňování podniku se zvýšila a odborná literatura je již k dispozici, snažili jsme se nepodávat pouze základní přehled, ale jít do větší hloubky...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Praktický průvodce vedením personální agendy podle zákoníku práce a dalších právních předpisů. Autoři se netradičním, ale zároveň přehledným způsobem...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
S nástupem a neustálým posilováním tržního hospodářství vykrystalizoval hlavně pro střední a větší firmy jeden neúprosný fakt: stanovit si jasnou firemní strategii.
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Do Netflix shchoroku khoche doluchytysya bezlich fakhivtsiv, a vzhe sformovana komanda — loyalʹna, shchaslyva ta efektyvna. U Netflix nemaye chitkykh pravyl, prote kozhen vykonuye zavdannya maksymalʹno yakisno...
-
Knihapevná vazba355 KčSkladem > 5 ks
Step up your SAP PP game! Learn how to configure SAP ERP Production Planning for discrete, process, and repetitive manufacturing and master BOM status definitions, process message characteristics, and master data....
-
Knihapevná vazba2 027 KčSkladem 1 ks
Co vlastně znamená ono magické slovo "výkonnost"? Proč a pro koho měříme výkonnost firmy, divize, zakázky nebo manažerů či zaměstnanců, kteří jsou za výkonnost odpovědní? Jaký je vztah výkonnosti k času?...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Manažeři, podnikatelé a studenti VŠ a MBA studií v knize naleznou praktické a srozumitelné vysvětlení problematiky managementu a organizování společností podle nejnovějších přístupů, z nichž některé u nás dosud nebyly představeny...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
A gorgeously illustrated introduction to the Japanese method of Kaizen – meaning 'change' 'good' – showing you how to make small, step-by-step changes to transform your life. From Marie Kondo to Hygge to Ikigai, in recent years, philosophies ...
-
Knihapevná vazba473 KčSkladem 3 ks
Ať už jste začínající firma s malým rozpočtem, nebo mezinárodní korporace, malý podnikatel, nebo marketingový manažer, tento praktický průvodce vám v patnácti krocích pomůže sestavit účinný marketingový plán, který přinese očekávaný úspěch...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
- Miloš Mařík
- kolektiv
Základní zaměření publikace stejně jako v předchozím vydání je soustředit se na základy oceňování podniku. Jelikož úroveň oceňování podniku se zvýšila a odborná literatura je již k dispozici, snažili jsme se nepodávat pouze základní přehled...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
V druhom, upravenom vydaní úspešnej publikácie autori poukazujú na nový trend v strategickom manažmente a pri tvorbe stratégií , ktorý je založený na strategickom myslení. Úspešnosť stratégie závisí od schopnosti predstihnúť ostatných v myslení...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Monografia sa zaoberá základnými otázkami činnosti podnikov a vyhodnocovania procesov v podnikoch prostredníctvom hodnotových nástrojov. Autorky analyzujú transformačný proces podniku, jeho prvky, fázy a sféry...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle