Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Jak z dobré firmy udělat skvělou - Jim Collins, Grada, 2008
Jak z dobré firmy udělat skvělou

Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Autor se svým týmem zkoumal, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá...

  • Knihapevná vazba
    409 Kč
    Skladem 5 ks

Spotřebitelé a marketing - Jan Koudelka, C. H. Beck, 2018
Spotřebitelé a marketing

Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel jsou velmi cenné a tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku. V první kapitole je...

  • Knihapevná vazba
    618 Kč
    Skladem 2 ks

Řízení rizik ve zdravotnických zařízeních - Petr Škrla, Magda Škrlová, Grada, 2008
Řízení rizik ve zdravotnických zařízeních

Autoři čtivým způsobem prezentují strategie, nad kterými se musí zamyslet každý, komu záleží na jištění bezpečnosti poskytované péče...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Fish! Ryby! - Stephen C. Lundin, Pragma, 2002
Fish! Ryby!

Kouzelné podobenství, jež vám pomůže zamilovat si práci, kterou vykonáváte - i když nemůžete dělat vždy práci, kterou byste milovali. Představte si pracovní místo, kam každý pracovník dennodenně přichází s přesvědčením šířit energii...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
Finanční řízení podniku - František Kalouda, Aleš Čeněk, 2009
Finanční řízení podniku

Publikace klade důraz na teorii finančního řízení podniku. Je zaměřena na získání praktických poznatků a dovedností, především z oblastí řízení majetkové a finanční struktury podniku, kalkulace nákladů, ...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Metody oceňování podniku - Miloš Mařík, Ekopress, 2011
Metody oceňování podniku

Základní zaměření třetího vydání publikace je soustředit se na základy oceňování podniku. Jelikož úroveň oceňování podniku se zvýšila a odborná literatura je již k dispozici, snažili jsme se nepodávat pouze základní přehled, ale jít do větší hloubky...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Personalistka - Alena Chládková, Petr Bukovjan, Wolters Kluwer ČR, 2015
Personalistka

Praktický průvodce vedením personální agendy podle zákoníku práce a dalších právních předpisů. Autoři se netradičním, ale zároveň přehledným způsobem...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Firemní strategie - plánování a realizace - Pavol Košťan, Oldřich Šuleř, Computer Press, 2002
Firemní strategie - plánování a realizace

S nástupem a neustálým posilováním tržního hospodářství vykrystalizoval hlavně pro střední a větší firmy jeden neúprosný fakt: stanovit si jasnou firemní strategii.

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Netflix i kultura innovatsiy - Reed Hastings, Erin Meyer, Vivat, 2021
Netflix i kultura innovatsiy 
UK

Do Netflix shchoroku khoche doluchytysya bezlich fakhivtsiv, a vzhe sformovana komanda — loyalʹna, shchaslyva ta efektyvna. U Netflix nemaye chitkykh pravyl, prote kozhen vykonuye zavdannya maksymalʹno yakisno...

  • Knihapevná vazba
    355 Kč
    Skladem > 5 ks

Production Planning and Control with SAP ERP - Jawad Akhtar, SAP Press, 2016
Production Planning and Control with SAP ERP 
EN

Step up your SAP PP game! Learn how to configure SAP ERP Production Planning for discrete, process, and repetitive manufacturing and master BOM status definitions, process message characteristics, and master data....

  • Knihapevná vazba
    2 027 Kč
    Skladem 1 ks
Měření výkonnosti, Grada, 2009
Měření výkonnosti

Co vlastně znamená ono magické slovo "výkonnost"? Proč a pro koho měříme výkonnost firmy, divize, zakázky nebo manažerů či zaměstnanců, kteří jsou za výkonnost odpovědní? Jaký je vztah výkonnosti k času?...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Management a moderní organizování firmy - Jiří Dědina, Jiří Odcházel, Grada, 2007
Management a moderní organizování firmy

Manažeři, podnikatelé a studenti VŠ a MBA studií v knize naleznou praktické a srozumitelné vysvětlení problematiky managementu a organizování společností podle nejnovějších přístupů, z nichž některé u nás dosud nebyly představeny...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Kaizen - Sarah Harvey, Bluebird Books, 2019
Kaizen 
EN

A gorgeously illustrated introduction to the Japanese method of Kaizen – meaning 'change' 'good' – showing you how to make small, step-by-step changes to transform your life. From Marie Kondo to Hygge to Ikigai, in recent years, philosophies ...

  • Knihapevná vazba
    473 Kč
    Skladem 3 ks

Vysoce efektivní marketingový plán - Peter Knight, Grada, 2007
Vysoce efektivní marketingový plán

Ať už jste začínající firma s malým rozpočtem, nebo mezinárodní korporace, malý podnikatel, nebo marketingový manažer, tento praktický průvodce vám v patnácti krocích pomůže sestavit účinný marketingový plán, který přinese očekávaný úspěch...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Metody oceňování podniku - Miloš Mařík a kolektív, Ekopress, 2007
Metody oceňování podniku

Základní zaměření publikace stejně jako v předchozím vydání je soustředit se na základy oceňování podniku. Jelikož úroveň oceňování podniku se zvýšila a odborná literatura je již k dispozici, snažili jsme se nepodávat pouze základní přehled...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Stratégia a strategický manažment ako nástroje, ktoré umožňujú súperenie i spolužitie Dávida s Goliášom - Jozef Papula, Zuzana Papulová, Wolters Kluwer, 2013
Stratégia a strategický manažment ako nástroje, ktoré umožňujú súperenie i spolužitie Dávida s Goliášom 
SK

V druhom, upravenom vydaní úspešnej publikácie autori poukazujú na nový trend v strategickom manažmente a pri tvorbe stratégií , ktorý je založený na strategickom myslení. Úspešnosť stratégie závisí od schopnosti predstihnúť ostatných v myslení...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Podnikové hospodárstvo pre manažérov - Helena Majdúchová, Anna Neumannová, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2008
Podnikové hospodárstvo pre manažérov 
SK

Monografia sa zaoberá základnými otázkami činnosti podnikov a vyhodnocovania procesov v podnikoch prostredníctvom hodnotových nástrojov. Autorky analyzujú transformačný proces podniku, jeho prvky, fázy a sféry...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Nechci na tobě, abys mě měl takhle rád pořád, ale chci, aby sis to pamatoval. Někde ve mně bude vždycky ten člověk, kterým jsem dnes večer.“

Něžná je noc - Francis Scott Fitzgerald, 2012
Něžná je noc
Francis Scott Fitzgerald