Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Spalující bůh - R.F. Kuang, Host, 2024

S pevnou vazbou knihy o obchodování od nakladatelství Computer Press

Použité filtry
Zrušit filtry
33 základních dovedností pro obchodní jednání - Jiří Brabec, Computer Press, 2003
33 základních dovedností pro obchodní jednání

Publikace je určena pro obchodníky a prodejce, denně bojující v „poli“ se zákazníkem. Poskytne vám 33 praktických rad, jak si máte obchodní jednání domluvit, jak se na ně připravit i jak je s úspěchem realizovat.


Nákupní chování - Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk, Computer Press, 2004
Nákupní chování

Publikace je určena marketingovým manažerům, které seznámí s tím, jak zákazník při nákupu přemýšlí, na základě jakých podnětů se rozhoduje a jak jeho rozhodnutí ovlivňovat.


Prodejní techniky - Vojtěch Černý, Computer Press, 2003
Prodejní techniky

Publikace je určena pro obchodní zástupce denně cestující za klienty – poskytne jim nejen všechny informace, jež potřebují pro svou činnost znát, ale i cvičení, pomocí kterých si osvojí a vylepší prodejní dovednosti.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    245 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Podnikatelský plán - Vojtěch Koráb, Jiří Peterka, Mária Režňáková, Computer Press, 2007
Podnikatelský plán

Plánování provází podnikatele ve všech stadiích jeho činnosti – v začátcích podnikání, v průběhu existence podniku i při případném poklesu nebo prodeji podniku. Vytvoření kvalitního podnikatelského plánu proto může podpořit zdárný průběh podnikání...

Založení a řízení společnosti - Vojtěch Koráb, Marek Mihalisko, Computer Press, 2005
Založení a řízení společnosti

V této publikaci zájemci získají praktickou „kuchařku“ obecných a legislativních kroků a postupů při zakládání společnosti. Cílem publikace je provést podnikatele celým podnikatelským procesem až po rozjezd firmy v počátcích podnikání.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    167 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Inovace v malém a středním podnikání - Ivan Jáč, Petra Rydvalová, Miroslav Žižka, Computer Press, 2005
Inovace v malém a středním podnikání

Autoři se zabývají širokým okruhem otázek a problémů spojených zejména s vymezením malých a středních podniků podle různých kritérií, s jejich podporou v programech Evropské unie po vstupu ČR, se zapojením do Rámcových programů EU.


Úspěšný prodej firmy - Les Nemethy, Computer Press, 2011
Úspěšný prodej firmy

Autor se během své 25leté kariéry v oblasti financí zúčastnil prodeje stovek firem ve 40 zemích světa. Své zkušenosti shrnul do praktické příručky, která krok za krokem provede ...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Živnostenské podnikání - Kolektiv autorů, Computer Press, 2004
Živnostenské podnikání
  • Autorský kolektiv

V nové edici Právní předpisy v platném znění vycházejí zákony sestavené do standardních okruhů našeho práva. Všechny vydané tituly obsahují změny, které v legislativě nastaly k datu vydání publikace. +CD

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Řízení inovací, Computer Press, 2007
Řízení inovací

Kniha uvádí vše podstatné o zavádění technologických, tržních a organizačních změn...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

33 základních technik vyjednávání a argumentace - Věra Bělohlávková, Computer Press, 2003
33 základních technik vyjednávání a argumentace

Publikace je určena pro obchodníky a prodejce, denně bojující v „poli“ se zákazníkem. Poskytne vám 33 dovedností týkajících se argumentace a vyjednávání.

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
Firemní strategie - plánování a realizace - Pavol Košťan, Oldřich Šuleř, Computer Press, 2002
Firemní strategie - plánování a realizace

S nástupem a neustálým posilováním tržního hospodářství vykrystalizoval hlavně pro střední a větší firmy jeden neúprosný fakt: stanovit si jasnou firemní strategii.

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Management od A do Z - Bengt Karlöf, Fredrik Helin Lövingsson, Computer Press, 2006
Management od A do Z

Nejdůležitější termíny, které by měl ovládat každý manažer. Měl by jim nejen rozumět, ale vědět, kdy má kterou techniku či postup uplatnit v praxi...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Nákup a jeho řízení - Xenie Lukoszová, Computer Press, 2004
Nákup a jeho řízení

Publikace je určena studentům vysokých škol s ekonomickým a obchodním zaměřením.Publikace je jak svým výkladem, tak kontrolními otázkami určena zvláště pro předměty: řízení nákupu, základy obchodu, obchodní politika, management obchodu a podniková ekon...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Jestli někdy potkáte někoho, koho budete doopravdy milovat, nikdy ho nenechte odejít.“

Já a Ty, navždy - Jo Watson, 2021
Já a Ty, navždy
Jo Watson