Pro začátečníky s pevnou vazbou knihy o podnikání
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
54 produktů
Nastal čas skoncovat s érou přepracovanosti, chaosu, stresu a otravného „nestíhám“. Nic z toho totiž není znakem výkonného profesionála, ale spíše neschopnosti. Čas a lidská energie představují nejcennější surovinu na světě...
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...
Čtvrté aktualizované a doplněné vydání publikace. Základní zaměření publikace stejně jako v předchozím vydání je soustředit se na základy oceňování podniku... Jelikož úroveň oceňování podniku se zvýšila a odborná literatura
-
Knihapevná vazba658 KčSkladem 2 ks
Nová monografie autorského kolektivu pod vedením prof. Jaromíra Vebera, předního českého odborníka na obor managementu a vysokoškolského pedagoga, představuje upgrade původní učebnice managementu...
-
Knihapevná vazba587 KčSkladem 1 ks
10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...
Kniha profesora Zdeňka Součka jasně a srozumitelně vysvětluje principy, jimiž se má řídit firma, která chce být v náročném prostředí 21. století konkurenceschopná.
Když v roce 2009 manželé Glaserovi prodávali dům, naletěli realitní kanceláři Prolux, vyhlášené tím, že pomocí klamavých obchodních praktik uzavírá s klienty naprosto nemravné smlouvy o zprostředkování prodeje nemovitosti...
Publikace je určena pro obchodníky a prodejce, denně bojující v „poli“ se zákazníkem. Poskytne vám 33 praktických rad, jak si máte obchodní jednání domluvit, jak se na ně připravit i jak je s úspěchem realizovat.
Kniha seznamuje se základy řízení majetku a finančních zdrojů podniku a objasňuje základní ekonomické veličiny v podniku, financování a finančního rozhodování. Druhé vydání publikace je kompletně aktualizováno s ohledem na nový...
-
Knihapevná vazba149 KčSkladem 2 ks
- Jaromír Veber
- Jitka Srpová
- kolektiv
Druhé, aktualizované a rozšířené vydání základní publikace o řízení malé a střední firmy je určeno majitelům a manažerům vznikajících i již zavedených firem a studentům vysokých škol...
- Inka Neumajerová
- kolektiv
Součástí knihy je CD ROM s řadou příkladů a cvičení. Kniha popisuje základní principy fungování a řízení podniku. Součástí knihy je manažerský simulátor, který umožňuje čtenáři přiblížit chování podniku...
Úspěšný manažerský start je nepostradatelným průvodcem pro všechny nové manažery, který jim pomůže zorientovat se v nové roli a zvládnout přechod z řadového zaměstnance na vedoucího pracovníka. V maximálně zhuštěné podobě...
-
Knihapevná vazba271 KčSkladem 2 ks
- Autorský kolektiv
Stať sa úspešným blogerom môže takmer každý. Prelúskajte sa 400 stranovou knižkou, ktorú pripravilo viac ako 40 blogerov a odborníkov na online marketing. Prináša všetko dôležité, čo potrebuje vedieť bloger začiatočník, no aj pokročilý...
Toto upravené vydání Typového skartačního rejstříku, které je znovu publikováno jako pomůcka pro posuzování dokumentů vzniklých z činnosti především soukromo-právních původců, reaguje na skutečnost, že zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové služb
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Ojedinělá publikace na našem trhu – komplexně zpracovaná praktická příručka, která usnadní všem podnikatelům, a především exportérům, každodenní obchodní styk s obchodními partnery a bankami v souvislosti s dokumentárními akreditivy.
-
Knihapevná vazbaVyprodané
- Jaromír Veber
- kolektiv
Inovované a aktualizované vydání klíčové domácí monografie na téma managementu představuje jak základní a tradiční, tak i aktuální a nová témata, s nimiž se vyrovnává jak teorie, tak i praxe moderního managementu. Kniha se uplatňuje nejen jako...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
- Jitka Srpová
- Václav Řehoř
- kolektiv
Publikace uznávaných autorů je určena všem, kteří se chtějí pustit do podnikání nebo již podnikají, ale chtějí se dozvědět další nové informace. Zjistíte, co byste měli zvážit, než začnete podnikat,...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
- Jaroslav Kita
- kolektiv
Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom...
Predmetom skúmania predkladaného diela je ochrana majetku kapitálových spoločností, a to cez prizmu centrálnej zásady práva obchodných spoločností, zásady zachovania kapitálu. Ohniskovým princípom zásady zachovania kapitálu je podľa autorky publikácie...
-
Knihapevná vazba603 KčDo 2 – 4 dnů
- Autorský kolektiv
ejstříku jsou řazena abecedně. Navazuje na tituly Jak nakládat s písemnostmi, Správa dokumentů v praxi spisové služby a předchozí dvě vydání Typového skartačního rejstříku. Kniha vyšla ve spolupráci se Sekcí archivní správy Ministerstva vnitra ČR a je neo
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle