Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Příliš pozdě - Colleen Hoover, Ikar CZ, 2024

S brožovanou vazbou s modrou obálkou knihy z edice Manažer

Použité filtry
Zrušit filtry
Testy pro personální práci - Jaroslava Ester Evangelu, Jiří Neubauer, Grada, 2014
Testy pro personální práci

Dostává se vám do rukou ojedinělá publikace vyplňující mezeru v oblasti personální diagnostiky na našem trhu. V knize naleznete nejen popisy jednotlivých diagnostických metod, ale především návod, jak v široké nabídce rozpoznat metody skutečně kvalitní...

  • Knihabrožovaná vazba
    99 Kč
    Do 3 – 5 dnů

Management zákaznických řešení - Vít Chlebovský, Grada, 2017
Management zákaznických řešení

Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických...

  • Knihabrožovaná vazba
    94 Kč
    Skladem 1 ks

Vedení lidí, týmů a firem - Praktický atlas managmentu - Jiří Plamínek, Grada, 2005
Vedení lidí, týmů a firem - Praktický atlas managmentu

Rozeznat důležité od podružného, získat odstup od každodenních starostí a chápat skryté souvislosti, neutopit se v oceánu problémů a manažerských metod určených k jejich řešení, to vše jsou schopnosti, které se dnes v manažerské praxi vyvažují zlatem.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

(NE)spokojený zákazník - náš cíl?! - Ivan Nový, Jörg Petzold, Grada, 2006
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!

Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Telemarketing v praxi - Květoslava Santlerová, Grada, 2006
Telemarketing v praxi

Jediný český komplexní průvodce oblastí telemarketingu je určen všem telefonním operátorům, manažerům klientských center (call center), pracovníkům oddělení vymáhajících pohledávky a prodejcům...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak odstranit neopodstatněné náklady - Harry Polak, Grada, 2005
Jak odstranit neopodstatněné náklady

Autor se špičkovými manažerskými a podnikatelskými zkušenostmi z mnoha zemí Evropy ukazuje jednoduše a prakticky, jakého zásadního zlepšení firma dosáhne předcházením nebo odstraněním neopodstatněných nákladů.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Outdoor trénink - pro manažery a firemní týmy - Vladimír Svatoš, Petr Lebeda, Grada, 2005
Outdoor trénink - pro manažery a firemní týmy

První český, prakticky psaný a ucelený pohled na outdoor trénink jako na atraktivní a účinnou tréninkovou metodu pro budování a stmelování týmů...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak se stát úspěšným vedoucím prodeje - Helmut S. Durinkowitz, Grada, 2007
Jak se stát úspěšným vedoucím prodeje

Jste excelentní prodejce a chcete jít výš? Usilujete o pozici vedoucího prodeje? Potom pravděpodobně víte, že vaše prodejní schopnosti jsou důležité, ale samy o sobě nestačí...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Prodáno! - Steve Martin, Gary Colleran, Grada, 2005
Prodáno!

Prodej není jederná fyzika, a tak ani kniha Prodáno! není zbytečně složitá. Jasně a přímočaře ukazuje, o čem prodej skutečně je a jak skvěle prodávat...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

13 účinných strategií pro obchodní vyjednávání - Günter Greff, Grada, 2006
13 účinných strategií pro obchodní vyjednávání

Teprve získání souhlasu dělá vyjednávání úspěšným. Proč se to některým lidem daří lépe než ostatním?..

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Řekl jsem již, že metafory jsou nebezpečné. Láska začíná metaforou. Jinak řečeno: láska začíná ve chvíli, kdy se žena vepíše svým prvním slovem do naší poetické paměti.“