Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Příliš pozdě - Colleen Hoover, Ikar CZ, 2024

S brožovanou vazbou černá knihy o marketingovém managementu

Použité filtry
Zrušit filtry
Marketing jako šachová hra - Jaroslav Tručka, BIZBOOKS, 2012
Marketing jako šachová hra

Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umění obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat, zvítězit. Hráči se střídají v tazích, mění pozice a snaží se realizovat své plány...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

The Why Axis - Uri Gneezy, John List, Cornerstone, 2014
The Why Axis 
EN

Based on groundbreaking original research, The Why Axis is a colourful examination of why people do what they do – and how effective incentives can spur people to change their behaviour and achieve more...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Six Sigma for Dummies - Stephen R. Covey, Craig Gygi, Neil DeCarlo, Bruce Williams, John Wiley & Sons, 2005
Six Sigma for Dummies 
EN

The world’s largest and most profitable companies – including the likes of GE, Bank of America, Honeywell, DuPont, Samsung, Starwood Hotels, Bechtel, and Motorola – have used Six Sigma to achieve breathtaking improvements in business performance, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Introductory Econometrics, South Western College, 2009
Introductory Econometrics 
EN

INTRODUCTORY ECONOMETRICS: A MODERN APPROACH, 4e International Edition illustrates how empirical researchers think about and apply econometric methods in real-world practice...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Člověk prochází přítomností se zavázanýma očima. Smí pouze tušit a hádat, co vlastně žije. Teprve později mu odvážou šátek s očí a on, pohlédnuv na minulost, zjistí, co žil a jaký to mělo smysl.“

Směšné lásky - Milan Kundera, 2015
Směšné lásky
Milan Kundera