Na téma média odborné a naučné knihy
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
374 produktů
Digitální média — počítače, smartphony, herní konzoly a v neposlední řadě i televize — nám mění život. V USA dnes mladiství věnují digitálním médiím více času — alespoň sedm a půl hodiny denně — než spánku. To vyplývá z reprezentativní studie...
-
Knihapevná vazba281 KčVíce než 30 dní
Jaké jsou obrazy, které tvoří svět okolo nás, a jak pomocí obrazů utváříme tento svět my sami? V knize Jak vidět svět nás známý britský teoretik kultury, umění a aktivista Nicholas Mirzoeff učí, jak dnes zodpovědně a kriticky obrazy tvořit, šířit a...
-
Knihabrožovaná vazba320 KčDo 9 – 14 dnů
Pokud také patříte k lidem, kteří přísahají na své kritické myšlení, vzdělání a zdravý selský rozum, je tahle kniha přesně pro vás. Přesvědčí vás, že nic takového vlastně neexistuje. Napsala ji žena, která se politickou propagandou a marketingem zabývá...
-
Knihabrožovaná vazba329 KčSkladem 2 ks
-
156 KčIhned ke stažení
Informace dnes znamenají všechno. Jsou vmžiku dostupné a doslova nás bombardují. A také jsou snadno zmanipulovatelné a mají neuvěřitelnou moc. Není snadné odlišit pravdu od..
-
Knihabrožovaná vazba351 KčSkladem 3 ks
Nejen příručka pro mladé JůTubery, kteří propadli fenoménu internetových videí. Prozrazuje tipy a triky od těch nejúspěšnějších českých YouTuberů. Nakoukněte jim pod pokličku! Získejte zákulisní informace o...
-
Knihapevná vazba227 KčSkladem 2 ks
-
229 KčIhned ke stažení
-
Přečtenámírně opotřebovaná114 KčSkladem
Spolu s rozšiřováním digitálních technologií se v posledních třiceti letech proměnil způsob, jakým konzumujeme média, včetně toho nejstaršího: textu. Dnes se čtení přelévá z platformy na platformu, mezi internetovým prohlížečem a eknihou, odehrává...
-
Knihabrožovaná vazba303 KčSkladem > 5 ks
Intermedialita je dnes módní metoda, zatímco poetika poněkud vyšla z módy. Právě tyto dva přístupy však spoluautoři publikace organicky sklenují ve zkoumání příběhu, jak se realizuje v jednotlivých uměních a médiích nebo v jejich vzájemných vazbách...
-
Knihabrožovaná vazba236 KčDo 9 – 14 dnů
Vůči alternativním faktům není imunní skoro nikdo. Občas jim určitě věříte i vy. Názory, postoje a úsudky totiž velmi často nejsou nic jiného než pouhé dojmy, založené na emocích, na vlastních nebo zprostředkovaných zkušenostech a na útržcích vzpomínek...
-
Knihabrožovaná vazba94 KčSkladem 1 ks
-
229 KčIhned ke stažení
Ničí sociální sítě naše děti? Kolik času stráveného na internetu je už příliš? Co pro teenagery znamenají selfie a sexting? Jak jejich život ovlivňuje syndrom zvaný FOMO (Fear of Missing Out), tedy potřeba být neustále online....
-
Knihabrožovaná vazba94 KčSkladem 1 ks
Bohatě dokumentovaná kniha zachycuje novinářskou fotografii po dvou desetiletích digitální nadvlády, kdy se situace okolo digitálního zobrazení ustálila a kdy je možné se s mírným odstupem ohlédnout zpět...
-
Knihabrožovaná vazba169 KčDo 11 – 16 dnů
Každý den je na různých online platformách odesláno více než 60 miliard zpráv a pouze několik z nich uspěje v horečné snaze získat pozornost zákazníků. Zásadní otázkou pro každého, kdo chce získat co největší dosah pro svůj obs
Nepropadejte panice. Mocní se odjakživa snaží udržovat v lidech pocity viny a strachu. Apokalyptické zprávy v médiích je proto třeba brát s nadhledem. Kniha Obchodníci se strachem odhaluje, jak se vyrábějí zprávy o katastrofách pomocí statistických...
-
Knihapevná vazba236 KčDo 9 – 14 dnů
-
199 KčIhned ke stažení
Slovník žurnalistiky vysvětluje pojmy z oblasti tisku, rozhlasu a televize, včetně digitalizace a internetizace médií. Obsahuje rovněž podrobnější hesla z kulturní žurnalistiky a publicistiky a postihuje širokou nakladatelskou problematiku...
An urgent and insightful investigation into the collapse in youth mental health, from the influential social psychologist and international bestselling author...
-
Knihapevná vazba670 KčSkladem 5 ks
Chcete nebo potřebujete účinně oslovovat média, vybudovat si prospěšný vztah s novináři a zajistit publicitu pro svá témata? Díky tomuto průvodci můžete i vy zakrátko úspěšně komunikovat s médii, a to i bez specializovaného vzdělání...
Publikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V zahraničí je již poměrně dlouho známou formou obchodního sdělení, v České republice však byl v televizním vysílání...
-
Knihabrožovaná vazba160 KčVíce než 30 dní
Všechny informace o JůTuberech, internetových videích a YouTube konečně pohromadě! Poznej nejznámější české JůTubery, přečti si příběh Manuela Středy a získej tipy, jak natáčet videa, které jinde nenajdeš...
-
Knihapevná vazba646 KčVíce než 30 dní
Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe. Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam...
Co nového přináší teenagerům komunikace prostřednictvím Facebooku, Twitteru nebo Instagramu? Jak sociální média ovlivňují kvalitu jejich života? Znamená obrovská obliba sociálních sítí konec soukromí, jak jsme ho znali? A nakolik s
-
Knihabrožovaná vazba339 KčDo 4 – 7 dnů
Peter Pomerantsev strávil počátkem jednadvacátého století několik let v Rusku. Jeho britsko-ruský původ mu otevřel dveře do tamní komerční televize. Tam získal přístup do...
-
Knihapevná vazba s přebalem279 KčSkladem 2 ks
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle