Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Spalující bůh - R.F. Kuang, Host, 2024

Pro začátečníky hnědá knihy o marketingu

Použité filtry
Zrušit filtry
Základy marketingu - Miroslav Karlíček, Grada, 2018
Základy marketingu

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem...

  • Knihabrožovaná vazba
    288 Kč
    Do 17 – 22 dnů

Alchemy - Rory Sutherland, WH Allen, 2021
Alchemy 
EN

Why is Red Bull so popular - even though everyone hates the taste? Why do countdown boards on platforms take away the pain of train delays? And why do we prefer stripy toothpaste? ...

  • Knihabrožovaná vazba
    348 Kč
    Skladem 2 ks

Marketing management - Philip Kotler, Grada, 2001
Marketing management

10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2006
Public relations jako ovlivňování mínění

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
FORBIDDEN 
SK

Audiokniha FORBIDDEN, ktorej autorom je Tino Hrnčiar, ide proti marketingovým poučkám. Nečakajte návod na úspech, ale poriadnu dávku inšpirácie, kreativity a úsmevných príhod o biznise. Vstúpte do Forbidden sveta. Audioknihu nahovoril sá

  • AudioknihaMP3 ke stažení
    355 Kč
    Ihned ke stažení

Inovace - vaše konkurenční výhoda! - Ján Košturiak, Ján Chaľ, Computer Press, 2008
Inovace - vaše konkurenční výhoda!

Slovo „inovace“ v současné době zaznívá ze všech stran. Hovoří se o tom, že pouze inovace vám pomohou dosahovat dlouhodobého zisku, podnikatelského úspěchu, konkurenční výhody. Ale tímto „mluvením o inovacích“ to často končí...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Management - Leo Vodáček - Oľga Vodáčková, Management Press, 2001
Management

Vyhledávaná učebnice systematicky a přehledně osvětluje klasická východiska managementu i aktuální směry manažerského myšlení a jednání.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Superfreakonomics - Steven D. Levitt, Stephen J. Dubner, Penguin Books, 2010
Superfreakonomics 
EN

Steven Levitt, the original rogue economist, and Stephen Dubner have spent four years uncovering the hidden side of even more controversial subjects, from terrorism to shark attacks, cable TV to hurricanes. The result is Superfreakonomics...

  • Knihabrožovaná vazba
    267 Kč
    Více než 30 dní

Marketing - Jaroslav Kita a kol., Wolters Kluwer (Iura Edition), 2005
Marketing 
SK

Publikácia je zostavená tak, aby bola logickým vodidlom problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Nad kravincem se muškátu nedočucháš.“

Cirkus Humberto - Eduard Bass, 2017
Cirkus Humberto
Eduard Bass