Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Můžeš říct: Miluju tě - Markéta Forejtová, Monika Seidlová, Nofreeusernames, CooBoo CZ, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Účel knihy
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Formát
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Jak začít multilevelmarketing

Od počátku mého působení v multi - level marketingu (dále jen MLM) slýchávám o problémech, které mají lidé vstupující do našeho obchodu. I já jsem měl, ale po delší době jsem zjistil, že jsem si je vytvářel sám...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    79 Kč
    Ihned ke stažení

17 tajemství mistrů prospektorů - John Kalench, Alman, 2011
17 tajemství mistrů prospektorů

Získávání spolupracovníků pro network marketing.

  • Knihabrožovaná vazba
    227 Kč
    Více než 30 dní

Jak drahé je zdarma? - Dan Ariely, Práh, 2009
Jak drahé je zdarma?

Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko "zdarma"? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není...

  • Knihabrožovaná vazba
    270 Kč
    Skladem 2 ks

Nové trendy v nabídce cestovního ruchu

Kniha je první na našem trhu, která se věnuje novým trendům v nabídce cestovního ruchu a představuje je na konkrétních příkladech ze zahraničí i z ČR. Je určena pracovníkům a podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    246 Kč
    Ihned ke stažení

Politika a politický marketing - Bohumír Štědroň a kolektív, C. H. Beck, 2013
Politika a politický marketing

V klasickém pojetí je politický marketing součástí politického managementu. Politický marketing obvykle používá klasický marketingový mode 4P, který zahrnuje tržní segmentaci, "umístění" kandidáta, formulaci strategie a její implementaci. Voliči jsou rozd

  • Knihabrožovaná vazba
    589 Kč
    Skladem 1 ks

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Grada, 2023
Strategický marketing

Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují ...

  • Knihabrožovaná vazba
    509 Kč
    Do 8 – 10 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    446 Kč
    Ihned ke stažení

Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti

Od začátku koronavirové krize vzniká rekordní množství peněz. Dolarů i korun. Lidé tak čím dál více zkoumají možné alternativy. Může se takovou alternativou stát Bitcoin? Třetí vydání knihy vstupuje společně s Bitcoinem do doby,

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    322 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Výzkum médií

Kniha je určena nejen studentům, kteří ve svém kurikulu mají kurzy zaměřené na analýzu mediálních obsahů a účinků médií, ale i zájemcům o fungování médií. Ocení ji také všichni ti, kdo pracují s výzkumnými zprávami nebo...

  • 578 Kč
    Ihned ke stažení

Klub Klikařů: Bitva v podzemí - Vít Martin Matějka, Jaroslav Kratochvíl (ilustrátor), Fragment, 2024
Klub Klikařů: Bitva v podzemí

Klub Klikařů může být spokojený. Dokázal zvítězit v Boji o Krkavec i porazit zákeřného podnikatele Nowotného v jeho snaze ovládnout Plzeň pomocí mobilní hry. Vše se zdá být zalité sluncem, ale nic nemůže být pravdě....

  • Knihapevná vazba
    239 Kč
    Více než 30 dní
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    209 Kč
    Ihned ke stažení

The Hard Thing about Hard Things - Ben Horowitz, HarperCollins, 2014
The Hard Thing about Hard Things 
EN

Ben Horowitz, cofounder of Andreessen Horowitz and one of Silicon Valley's most respected and experienced entrepreneurs, offers essential advice on building and running a startup—practical wisdom for managing the toughest problems business school doesn't

  • Knihapevná vazba
    594 Kč
    Skladem 1 ks
Peníze jsou krásné - Hans-Peter Zimmermann, Earth Save, 2008
Peníze jsou krásné

Rodilý Švýcar Hans-Peter Zimmermann je již delší dobu znám jako "trochu jiný" poradce podnikatelů a autor několika bestsellerů v oblasti marketingu, sociální podpory a psychologie úspěchů...

  • Knihapevná vazba
    236 Kč
    Do 3 – 8 dnů

Zákon o provozování rozhlasového a televizního vysílání a předpisy související - Helena Chaloupková, Petr Holý, C. H. Beck, 2009
Zákon o provozování rozhlasového a televizního vysílání a předpisy související

Již druhé vydání komentáře k zákonu č. 231/2001 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání a o změně dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, přináší nové poznatky z praxe, je doplněno o nejnovější judikaturu soudů, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    107 Kč
    Do 3 – 8 dnů

Holistická marketingová koncepce - Tomáš Barčík, Ústav práva a právní vědy, 2013
Holistická marketingová koncepce

Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického...

  • Knihabrožovaná vazba
    226 Kč
    Do 17 – 22 dnů

Komunikace a prezentace

V novém vydání knihy uznávaného lektora a konzultanta se dozvíte, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích - když potřebujete něco pochopit, něco vysvětlit, vést s někým rozhovor, řídit diskusi, zařídit, aby si...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    212 Kč
    Ihned ke stažení

Masová média - Jan Jirák, Barbara Köpplová, Portál, 2015
Masová média

Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska...

  • 555 Kč
    Skladem 1 ks

Aké drahé je zadarmo - Dan Ariely, Premedia, 2020
Aké drahé je zadarmo 
SK

Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší, šetríme na drobnostiach a rozhadzujeme pri dôležitých nákupoch. Po prečítaní Arielyho knihy to však už nemusí platiť....

  • Knihabrožovaná vazba
    307 Kč
    Skladem 3 ks

Marketing služeb - Lidmila Janečková, Miroslava Vaštíková, Grada, 2001
Marketing služeb

Kniha je určena manažerům a podnikatelům v oblasti služeb. Zaměřuje se především na menší a střední firmy, kterých je v tomto sektoru většina.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Autorský zákon - Helena Chaloupková, Hana Svobodová, Petr Holý, C. H. Beck, 2007
Autorský zákon

Třetí vydání úspěšného komentáře vychází poté, co byly shromážděny prvé zkušenosti s novým autorským zákonem...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

The Ultimate Digital Marketing Book - Nick Smith, Jane Heaton, Teach Yourself, 2022
The Ultimate Digital Marketing Book 
EN

From effective SEO and Search marketing to mastering mobile and content marketing, THE ULTIMATE DIGITAL MARKETING BOOK is a dynamic collection of tools, techniques, and strategies for success...

  • Knihabrožovaná vazba
    462 Kč
    Do 4 – 8 dnů

Obchodní ruština - Ljuba Mrověcová, Computer Press, 2007
Obchodní ruština

Učebnice Obchodní ruština je určena všem zájemcům o získání znalosti odborného jazyka používaného ve světě obchodu. S její pomocí lze rozvinout kvalitu písemného projevu a rovněž schopnost vést obchodní jednání v daném jazyce...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Existuje teorie, která tvrdí, že kdyby jednou někdo přišel na to, k čemu vesmír je a proč tu je, vesmír by okamžitě zmizel a jeho místo by zaujalo něco ještě mnohem bizarnějšího a nevysvětlitelnějšího. Existuje jiná teorie, která tvrdí, že už se to stalo.“