Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Holly (český jazyk) - Stephen King, BETA - Dobrovský, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Procesní řízení pro manažery - Roman Fišer, Grada, 2014
Procesní řízení pro manažery

Kniha je manažerskou příručkou pro všechny, kdo chtějí prostřednictvím procesního řízení co nejrychleji dosahovat konkrétních a udržitelných výsledků. Zkušený autor s vysvětluje, že přechod od funkčního k procesnímu řízení není mechanická záležitost...

  • 208 Kč
    Skladem 1 ks

Marketing služeb - Miroslava Vaštíková, Grada, 2014
Marketing služeb

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména...

  • 349 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    139 Kč
    Skladem

Komunikace a prezentace - Jiří Plamínek, Grada, 2012
Komunikace a prezentace

Komunikace dnes, kdy většinu věcí děláme ve spolupráci s ostatními, stále více rozhoduje o úspěchu a neúspěchu. Kolik dobrých nápadů se již ztratilo bez užitku, protože je autor neuměl vysvětlit ostatním, tedy vlastně prodat? Kolik vztahů se již rozpadlo.


Kompetence leadera školy - Lenka Polášková, Grada, 2022
Kompetence leadera školy

Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci...

  • Knihabrožovaná vazba
    99 Kč
    Skladem 1 ks
Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM - Harry Wessling, Grada, 2003
Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM

Strategie, praktické příklady a scénaře...


Marketing obchodní firmy - Marcela Zamazalová, Grada, 2008
Marketing obchodní firmy

V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix...


99 tipů pro úspěšnější reklamu - Monika Monzel, Grada, 2009
99 tipů pro úspěšnější reklamu

Praktická a čtivá knížka plná konkrétních rad a tipů vám pomůže odhalit možnosti reklamy, ukáže vám šance a rizika jednotlivých reklamních nástrojů a poradí, jak lépe využívat a pro vaši firmu optimalizovat různé formy reklamy...


Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2006
Public relations jako ovlivňování mínění

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění...


Přesvědčivá prezentace - Olga Medlíková, Grada, 2008
Přesvědčivá prezentace

Umět dobře prezentovat je silná konkurenční výhoda. Prezentovat můžete představu, plán, projekt či výsledek, produkt, názor nebo myšlenku. Prezentací můžete motivovat lidi, informovat posluchače, prodávat službu či předávat nadšení...


Guerillový marketing - Thomas Patalas, Grada, 2009
Guerillový marketing

Zodpovídáte za marketing a chcete s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu? Hledáte alternativy ke klasické reklamě? Získejte zájem své cílové skupiny prostřednictvím kampaní, které vzbudí pozornost!...

Prodáno! - Steve Martin, Gary Colleran, Grada, 2005
Prodáno!

Prodej není jederná fyzika, a tak ani kniha Prodáno! není zbytečně složitá. Jasně a přímočaře ukazuje, o čem prodej skutečně je a jak skvěle prodávat...


Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky - František Bělohlávek, Grada, 2009
Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky

V knížce zkušeného lektora, poradce a psychologa získáváte neocenitelného rádce a pomocníka pro vedení důležitých rozhovorů s vašimi podřízenými pracovníky. Nejdříve získáte cenné rady, jak při pohovorech s pracovníky komunikovat, jak naslouchat, ...


Marketing a strategické řízení ve veřejných službách - Jakub Slavík, Grada, 2014
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách

Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele...


(NE)spokojený zákazník - náš cíl?! - Ivan Nový, Jörg Petzold, Grada, 2006
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!

Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Když člověk ponižuje, pak jen proto, že je sám nízký.“

Malý princ - Antoine de Saint-Exupéry, 2022
Malý princ
Antoine de Saint-Exupéry