Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Holly (český jazyk) - Stephen King, BETA - Dobrovský, 2024

Odborné z kategorie na téma řízení společnosti knihy o marketingu

Použité filtry
Zrušit filtry
Typologie osobnosti pro manažery - Michal Čakrt, Portál, 2024
Typologie osobnosti pro manažery

Úspěšná a léty prověřená kniha významného domácího autora, poradce a trenéra vychází z typologie osobnosti, která je založená na teorii C. G. Junga a je velmi oblíbená zejména ve firemním prostředí. Publikace nabízí nástroje...

  • Knihapevná vazba
    472 Kč
    Skladem > 5 ks
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    176 Kč
    Skladem

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Grada, 2023
Strategický marketing

Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují ...

  • Knihabrožovaná vazba
    509 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    442 Kč
    Ihned ke stažení

Marketing hotelových služeb - Alžbeta Kiráľová, Ekopress, 2006
Marketing hotelových služeb

2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví. První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb...

  • Knihabrožovaná vazba
    238 Kč
    Více než 30 dní

Obchodní jméno jako předmět práva průmyslového vlastnictví - Helena Pullmannová, C. H. Beck, 2024
Obchodní jméno jako předmět práva průmyslového vlastnictví

Kniha pojednává o právní úpravě práva k obchodnímu jménu jako subjektovému označení podnikatele, pod nímž podnikatel realizuje svoji podnikatelskou činnost, a hledá odpověď na otázku, zda Česká republika chrání právo k...

  • Knihabrožovaná vazba
    369 Kč
    Do 2 – 5 dnů
Digitalizácia a umelá inteligencia v obchodných spoločnostiach - Michal Sokol, C. H. Beck SK, 2024
Digitalizácia a umelá inteligencia v obchodných spoločnostiach 
SK

Predkladaná monografia venuje pozornosť vysoko aktuálnej téme digitalizácie v oblasti korporátneho práva s konkrétnejším zameraním sa na úroveň digitalizácie súvisiacich procesov pri zakladaní a realizácii zmien v obchodných spoločnostiach, na možnosti...

  • Knihabrožovaná vazba
    400 Kč
    Do 2 – 5 dnů

Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketigovú analýzu - Lucia Bartková, Belianum, 2021
Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketigovú analýzu 
SK

Vysokoškolská učebnica „Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu“ sa venuje problematike marketingovej analýzy v kontexte požiadaviek normalizovaných manažérskych systémov. Vymedzuje marketingovú...

  • Knihabrožovaná vazba
    587 Kč
    Do 2 – 5 dnů

Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing - Adam Madleňák, Wolters Kluwer, 2023
Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing 
SK

Publikácia Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing na teoretickej interdisciplinárnej úrovni identifikuje základné kategórie a okruhy spoločenských, ekonomických či...

  • Knihabrožovaná vazba
    455 Kč
    Do 2 – 5 dnů

Biznis marketing - Milan Oreský, Grada, 2024
Biznis marketing 
SK

Biznis zákazníci predstavujú lukratívny a komplexný trh vyžadujúci individualizované prístupy. Biznis marketing poskytuje ideálnu platformu na prehĺbenie vedomostí o konkurenčnej realite globálneho trhu, riadení vzťahov so zákazníkmi...

  • 479 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    459 Kč
    Ihned ke stažení


Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja - Otília Zorkóciová, Ekonóm, 2024
Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja 
SK

Predkladaná vysokoškolská učebnica sa zameriava na vysoko aktuálnu a v odbornej, ale aj v laickej verejnosti stále viac diskutovanú problematiku trvalo udržateľného rozvoja a s ním súvisiacich konzekvencií. Jednotlivé tematické okruhy....

E-commerce - Monika Matušovičová, Peter Červenka, Ekonóm, 2024
E-commerce 
SK

Obsah publikácie E-commerce je zameraný na vybrané aspekty súvisiace s elektronickým obchodovaním a podnikaním na internete. Naším cieľom je priblížiť dôležitosť digitálneho prostredia pre súčasnú podnikateľskú stratégiu firmy, ....


Manažérske rozhodovanie v marketingu - Eduard Baumöhl, Marián Čvirik, Marek Kukura, Renáta Ševčíková, Ekonóm, 2023
Manažérske rozhodovanie v marketingu 
SK

Publikácia má ambíciu predstaviť a vysvetliť vybrané oblasti problematiky manažérskeho rozhodovania v marketingu. Moderný marketingový manažment pracuje s dátami, preto je nevyhnuté, aby marketingoví manažéri rozumeli generickým....



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Nad kravincem se muškátu nedočucháš.“

Cirkus Humberto - Eduard Bass, 2017
Cirkus Humberto
Eduard Bass