Nejlevnejší z kategorie: knihy o marketingu
Audiokniha podrobně popisuje technologie pro online školení a trendy ve firemním i individuálním vzdělávání včetně těch nejnovějších jako Facebook Rooms, Google Meet, on-the-job learning, ale také pokročilé technologie vzdělávání v
-
AudioknihaMP3 ke stažení1 KčIhned ke stažení
Černá kniha České televize autorů Petra Žantovského a Jiřího Hroníka je ohlédnutím za jejich zhruba pětiletou spoluprací na rubrice Týden v médiích, která vychází na portálu Parlamentní Listy.cz. Týden co týden tu společně...
-
Knihabrožovaná vazba38 KčDo 5 – 7 dnů
Rozprávate často o tom, čo ste počuli alebo videli? Ste ľahko ovplyvniteľní verejnou mienkou? Overujete si informácie z viacerých zdrojov? Ponúkame vám návod, ako sa naučiť žiť s médiami.
-
Knihašitá vazba42 KčDo 5 – 8 dnů
- Liběna Tetřevová
- kolektiv
Každá dnešní ekonomika je ekonomikou smíšenou, prolínají se v ní prvky klasicky pojaté tržní ekonomiky a ekonomiky centrálně plánované. Jde o systém, v rámci něhož jsou tržní mechanismy doplňovány zásahy státu (vlády)...
-
Knihabrožovaná vazba238 KčDo 5 – 7 dnů
Kniha Rozmluva a usuzování se věnuje otázkám a problémům komunikace. Vychází z přesvědčení, že komunikací nelze rozumět výhradně komunikaci jazykovou a komunikační procesy není možné na procesy jazykové redukovat...
-
Knihabrožovaná vazba66 KčSkladem 2 ks
- Autorský kolektiv
Publikácia obsahuje aktualizované úplné znenie Autorského zákona č. 162/1995 Z.z. s účinnosťou od 11. októbra 2018, so zmenami poslednej novelizácie zákona č. 215/2018 Z.z. ...
-
Knihabrožovaná vazba74 Kč-5 %Do 2 – 7 dnů
"Od počátku mého působení v multi - level marketingu (dále jen MLM) slýchávám o problémech, které mají lidé vstupující do našeho obchodu..."
-
Přečtenámírně opotřebovaná68 KčSkladem
-
79 KčIhned ke stažení
Podnětem k napsání této knihy byly mimořádně úspěšné semináře Iva Tomana zaměřené na vedení lidí a zákaznický servis. Dozvíte se základní a nejdůležitější prvky přímého marketingu. Dále, jak dostat lidí na Ruské kolo...
-
79 KčIhned ke stažení
Nepotřebuješ vůbec obchodní dům... Zauvažuj na touto myšlenkou. Mnoho lidí si láme hlavu tím, jak zbohatnout. Uvažují jak vydělat, s čím obchodovat, co vyrábět, kam investovat. Prostě jak podnikat. Po čase, když zjistí, co všechno...
-
79 KčIhned ke stažení
Tato kniha vznikla přepisem seminářů pro prodejce. Dozvíte se, že námitkám se dá předcházet, pokud dokážete odhadnout chovaní zákazníka. Jakmile poznáte, jaké jsou příčiny námitek a jak je zvládat, pak pomocí ověřených...
-
79 KčIhned ke stažení
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují...
Tato kolektivní monografie vznikla jako další v řadě podobných textů, vydávaných nakladatelstvím Karolinum (Osvaldová, B.- Kopáč, R. O fejetonu, s fejetonem. Praha: Karolinum 2007; Osvaldová B. - Kopáč, R. Pokusy a dobrodružství. Praha : Karolinum...
Publikácia obsahuje: Zákon o hazardných hrách podľa...
-
Knihabrožovaná vazba82 KčDo 19 – 24 dnů
A new edition of the best-selling business English course by Vicki Hollett.
-
Knihabrožovaná vazba83 KčDo 16 – 21 dnů
Jak se proměňovala tištěná média od svého vzniku až po současnost? Jakou roli v průběhu staletí hrála? To vše a mnohem víc se dozvíte v této publikaci, kterou jistě ocení studenti mediálních studií a žurnalistiky, historie, sociologie a jiných...
-
94 KčSkladem 1 ks
-
365 KčIhned ke stažení
Mediálny inštitucionalizmus by sa mal uskutočňovať z perspektívy teórie konania a teórie inštitúcií. Z pohľadu jednotlivca preto ide vždy o to, vytvoriť súlad medzi hľadiskami prospechov a spravodlivosti, t. j. konať tak, aby pri sledovaní vlastných...
Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stal nejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí pro oblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných a prodaných 50 tis. kusů této publikace...
-
Knihabrožovaná vazba94 Kč-5 %Do 14 – 18 dnů
Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele...
-
94 KčSkladem 1 ks
-
254 KčIhned ke stažení
-
Přečtenávýborný stav44 KčSkladem
Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně...
-
AudioknihaMP3 na CD97 KčDo 2 – 4 dnů
DESATERO ÚSPĚŠNÉHO PODNIKATELE odhaluje soubor pravidel, kterých se drží podnikatelé, kteří jsou ve svém podnikání dlouhodobě úspěšní. Podnikání a úspěch v něm ovlivňuje mnoho proměnlivých faktorů, ale ty...
-
AudioknihaMP3 na CD97 KčDo 2 – 4 dnů
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle