Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
AHA! Rodičovství - Praktický průvodce - Laura Markham, Mladá fronta, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Účel knihy
Původ
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Další možnosti
Série
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Další možnosti
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Žltá kniha budovania značky 
SK
Martinus.cz
Martinusák doporučuje 5

Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ ...

  • Knihabrožovaná vazba
    757 Kč
    Skladem > 5 ks

Základy marketingu - Miroslav Karlíček, Grada, 2018
Základy marketingu

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem...

  • Knihabrožovaná vazba
    288 Kč
    Do 16 – 21 dnů

Jak na sítě - Michelle Losekoot, Eliška Vyhnánková, Jan Melvil publishing, 2019
Jak na sítě
Martinus.cz
Martinusačka doporučuje 5

Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci...

  • Knihabrožovaná vazba
    339 Kč
    Skladem > 5 ks

Nové zbraně vlivu - Robert B. Cialdini, Jan Melvil publishing, 2023
Nové zbraně vlivu

Nové zbraně vlivu zábavně spojují vědecký výzkum s investigativní prací v autobazarech a call centrech. Podvodníci předvedli Cialdinimu svoje zbraně – a on vám teď předvede, jak se jim bránit...

  • Knihapevná vazba
    554 Kč
    Do 15 – 19 dnů
Mezinárodní marketing - Hana Machková, Grada, 2015
Mezinárodní marketing

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti...

  • 254 Kč
    Skladem 1 ks

Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Grada, 2019
Moderní marketingová komunikace

Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevn

  • Knihabrožovaná vazba
    334 Kč
    Skladem 2 ks

Alchymie - Rory Sutherland, Jan Melvil publishing, 2021
Alchymie

Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a lidí obecně...

  • Knihapevná vazba
    375 Kč
    Skladem 3 ks

Praktický právní průvodce pro neziskové organizace - Petr Vít, Grada, 2015
Praktický právní průvodce pro neziskové organizace

Kniha je první takto zaměřenou, praktickou a srozumitelně napsanou publikací pro neziskové organizace na našem trhu. Je určena pracovníkům neziskových organizací, zejména členům jejich orgánů, vedoucím pracovníkům, fundraiserům, PR pracovníkům...

  • 208 Kč
    Do 4 – 8 dnů

Základy SEO: jasně a stručně - Michal Binka, Dalibor Jaroš, Collabim, 2022
Základy SEO: jasně a stručně

Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je skvělou oblastí internetového podnikání. Ať už sami vlastníte nebo spravujete webové stránky někoho jiného, SEO by nemělo v žádném případě uniknout vaší pozornosti. Tato kniha si klade za cíl...

  • Knihabrožovaná vazba
    221 Kč
    Skladem 1 ks

Image a firemní identita - Jan Binar, Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová, Grada, 2020
Image a firemní identita

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity....

  • Knihapevná vazba
    149 Kč
    Do 4 – 6 dnů
Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech - Martin Kalista, Key publishing, 2011
Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech

Publikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V zahraničí je již poměrně dlouho známou formou obchodního sdělení, v České republice však byl v televizním vysílání...

  • Knihabrožovaná vazba
    160 Kč
    Více než 30 dní

Marketingový plán na jednu stránku - Allan Dib, Grada, 2020
Marketingový plán na jednu stránku

Najděte nejrychlejší cestu k penězům! Příprava marketingového plánu se často považuje za obtížný a časově náročný proces, ale představte si marketingový plán, který vám zabere pouze jednu A4. V této knize vám autor odhalí nový přístup k marketingu.

  • Knihabrožovaná vazba
    149 Kč
    Skladem > 5 ks

Jak se úspěšně učit - Eberhardt Hofmann, Monika Löhle, Grada, 2017
Jak se úspěšně učit

Nezáleží na tom, jestli studujete nebo se učíte sami třeba jazyky či se soustavně vzděláváte kvůli náročnému povolání. Díky této knížce se vše naučíte mnohem snadněji a efektivněji! Navíc si nové poznatky lépe zapamatujete a u zkoušek či v práci se...

  • 226 Kč
    Skladem 1 ks

Vyčerpání zdrojů - Mojmír Hampl, Mladá fronta, 2018
Vyčerpání zdrojů

V roce 1798 publikoval anglikánský kněz Thomas Malthus první a nejslavnější tezi o vyčerpání zdrojů. Absolutní chudoba mas je neodvratná, protože zdroje jsou omezené a jakékoli zlepšení životních podmínek je brzy vymazáno růstem populace...

  • Knihaflexi vazba
    151 Kč
    Skladem 1 ks

Copywriting - Anna Sálová, Zuzana Veselá, Michaela Raková, Computer Press, 2020
Copywriting

Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů a psychologie zákazníků, příručka...

  • Knihabrožovaná vazba
    378 Kč
    Skladem 1 ks

Šum - Daniel Kahneman, Olivier Sibony, Cass R. Sunstein, Jan Melvil publishing, 2021
Šum

Kdykoli se procesům naší mysli začne věnovat Daniel Kahneman, psycholog a nositel Nobelovy ceny za poznatky o kognitivním zkreslení, nedopadá to pro nás vůbec dobře! Tentokrát zkoumal příčiny vysoké variability profesionálních úsudků – soudců, lékařů...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    431 Kč
    Skladem > 5 ks

Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti - Dominik Stroukal, Jan Skalický, Grada, 2021
Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti

Od začátku koronavirové krize vzniká rekordní množství peněz. Dolarů i korun. Lidé tak čím dál více zkoumají možné alternativy. Může se takovou alternativou stát Bitcoin? Zatímco v čase prvního vydání této knihy byl Bitcoin vnímán jen jako zábava pro....

  • Knihabrožovaná vazba
    317 Kč
    Skladem 1 ks

Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace - Barbora Osvaldová a kolektiv, Libri, 2007
Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace

Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor...


Typologie osobnosti pro manažery - Michal Čakrt, Portál, 2024
Typologie osobnosti pro manažery

Úspěšná a léty prověřená kniha významného domácího autora, poradce a trenéra vychází z typologie osobnosti, která je založená na teorii C. G. Junga a je velmi oblíbená zejména ve firemním prostředí. Publikace nabízí nástroje...

  • Knihapevná vazba
    472 Kč
    Skladem > 5 ks

Efektivní komunikace - Dušan Jílek, Powerprint, 2024
Efektivní komunikace

Kniha "Efektivní komunikace" pomůže zlepšit interní komunikaci vašich zaměstnanců a vylepší také komunikaci vaší firmy navenek, při jednání s obchodními partnery a zákazníky. Popisuje srozumitelně komunikační proces a pravidla....

  • Knihakroužková vazba
    279 Kč
    Skladem 2 ks


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Pokud chceš vědět, jaký někdo doopravdy je, všimni si, jak se chová ke svým podřízeným, ne k sobě rovným.“

Harry Potter a Ohnivý pohár - J.K. Rowling, Jim Kay (ilustrátor), 2019
Harry Potter a Ohnivý pohár
J.K. Rowling, Jim Kay (ilustrátor)