Knihy o marketingu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
253 produktů
O čem si povídají centrální bankéři a makroekonomové, když jdou na pivo? Co sledují na těch blikajících obrazovkách plných čísel a textu? Může tomu smrtelník porozumět? Díky knize snadno pochopíte, jak vznikají peníze a co se s nimi dále děje....
-
Knihabrožovaná vazba283 KčSkladem > 5 ks
-
297 KčIhned ke stažení
-
AudioknihaMP3 ke stažení339 KčIhned ke stažení
Jak se proměňovala tištěná média od svého vzniku až po současnost? Jakou roli v průběhu staletí hrála? To vše a mnohem víc se dozvíte v této publikaci, kterou jistě ocení studenti mediálních studií a žurnalistiky, historie, sociologie a jiných...
-
94 KčDo 21 dnů
-
365 KčIhned ke stažení
Od začátku koronavirové krize vzniká rekordní množství peněz. Dolarů i korun. Lidé tak čím dál více zkoumají možné alternativy. Může se takovou alternativou stát Bitcoin? Zatímco v čase prvního vydání této knihy byl Bitcoin vnímán jen jako zábava pro....
-
Knihabrožovaná vazba317 KčSkladem 1 ks
-
322 KčIhned ke stažení
-
AudioknihaMP3 ke stažení297 KčIhned ke stažení
-
Přečtenávýborný stav167 KčSkladem
Úspěšná a léty prověřená kniha významného domácího autora, poradce a trenéra vychází z typologie osobnosti, která je založená na teorii C. G. Junga a je velmi oblíbená zejména ve firemním prostředí. Publikace nabízí nástroje...
-
Knihapevná vazba419 KčSkladem 5 ks
Nezáleží na tom, jestli studujete nebo se učíte sami třeba jazyky či se soustavně vzděláváte kvůli náročnému povolání. Díky této knížce se vše naučíte mnohem snadněji a efektivněji! Navíc si nové poznatky lépe zapamatujete a u zkoušek či v práci se...
-
224 KčSkladem 1 ks
-
229 KčIhned ke stažení
-
Přečtenámírně opotřebovaná102 KčSkladem
Nové zbraně vlivu zábavně spojují vědecký výzkum s investigativní prací v autobazarech a call centrech. Podvodníci předvedli Cialdinimu svoje zbraně – a on vám teď předvede, jak se jim bránit...
-
Knihapevná vazba449 KčSkladem > 5 ks
-
379 KčIhned ke stažení
-
AudioknihaMP3 ke stažení509 KčIhned ke stažení
-
Přečtenávýborný stav329 KčSkladem
Byla kdy vize světa bez násilí potřeba víc než právě teď? Miki Kashtan seznamuje čtenáře se svojí vizí světa, kde centrálním zájmem je naplňování potřeb všech. Jako metodu, jak k takovému světu dospět, nabízí NVC (nenásilnou komunikaci)...
-
Knihabrožovaná vazba377 KčDo 21 dnů
-
382 KčIhned ke stažení
V knize najdete podrobný návod, jak začít podnikat s fyzickými produkty pod vlastní značkou na Amazonu. Celkem deset kapitol popisuje tento byznys model od úplného začátku, až po prodej zaběhnuté firmy a dosažení finanční svobody. Kromě
Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe. Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam...
Chcete nebo potřebujete účinně oslovovat média, vybudovat si prospěšný vztah s novináři a zajistit publicitu pro svá témata? Díky tomuto průvodci můžete i vy zakrátko úspěšně komunikovat s médii, a to i bez specializovaného vzdělání...
Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce...
-
Knihabrožovaná vazba218 KčDo 6 dnů
Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO.
-
Knihabrožovaná vazba377 KčSkladem 1 ks
-
399 KčIhned ke stažení
Okouzlete publikum neotřelými slajdy, přesvědčte obchodní partnery pomocí dat, přitáhněte pozornost posluchačů poutavým příběhem. Naučte se vytvářet prezentace, díky kterým vystoupíte z řady. Prezentace nemusí být nutně synonymem pro vyumělkované...
- Květoslava Santlerová
- kolektiv
Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům...
Provokativní a v mnohém přelomová příručka pro moderní podnikavce, kteří touží v rekordním čase pochopit 5 zákonitostí marketingu 21.století. Jak udělat i z “malicherného” nápadu ziskové podnikání? Které tajné ingredience úspěchu používají světové...
-
Knihabrožovaná vazba392 KčDo 6 dnů
- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...
Další formátyKniha Ing. Zamykalové je určena všem, kteří chtějí vést úspěšná obchodní jednání se zahraničními partnery, často cestují a pohybují se v mezinárodním prostředí, nebo pracují v mezinárodních společnostech...
Řada lidí v naší společnosti byla vychovávána k posuzování, soutěživosti, kladení požadavků a komunikaci s lidmi v termínech, co je „správné“ a co „špatné“. Komunikace v tomto smyslu často vede k nedorozuměním a...
-
269 KčIhned ke stažení
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují...
První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK.
-
Knihabrožovaná vazba134 KčVíce než 30 dní
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle