Knihy o marketingu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
87 produktů
Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci...
-
Knihabrožovaná vazba339 KčSkladem > 5 ks
-
279 KčIhned ke stažení
-
AudioknihaMP3 ke stažení439 KčIhned ke stažení
-
Přečtenávýborný stav351 KčSkladem
Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko "zdarma"? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není...
-
Knihabrožovaná vazba246 KčSkladem 2 ks
-
AudioknihaMP3 ke stažení349 KčIhned ke stažení
-
Přečtenávýborný stav175 KčSkladem
Jak se vyhnout chybám při rozhodování ve finančních záležitostech a jak utrácet peníze rozumnějším způsobem Od autora celosvětového bestselleru Jak drahé je zdarma? • Co nás ovlivňuje při dělání zásadních nákupních...
-
Knihapevná vazba s přebalem349 KčSkladem 1 ks
Efektivní reklama na sociálních sítích krok za krokem Facebook a Instagram umožňuje i těm nejmenším firmám oslovit potenciální zákazníky. Tato kniha je prakticky orientovaným průvodcem, zaměřeným na celkový proces online...
Přečtěte si příběh člověka, který uspěl prodejem na sociálních sítích a zjistěte, jak vydělat 1.000.000 Kč za méně jak 6 měsíců. Přemýšlíte, jak vydělat prodejem zboží nebo služeb na sociálních sítích?
Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce...
-
Knihabrožovaná vazba219 KčDo 4 – 7 dnů
Máte už marketingovou strategii v oblasti videa? Dokážete své výrobky a služby prodat pomocí videa na největším světovém videoportálu? Objevte také nový propagační a prodejní kanál, jehož popularita v Česku stoupá raketovým tempem...
-
Knihabrožovaná vazba306 KčSkladem 1 ks
V dnešním světě existuje mnoho lidí, kteří něco dovedou. Ne každý však dokáže svoji práci či znalosti prodat. Lidově řečeno - jít se svou kůží na trh. Tato kniha přináší inspiraci všem, kteří se o to chtějí pokusit. Kteří chtějí vystoupit z anonymity...
-
Knihapevná vazba257 KčDo 9 – 14 dnů
Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení sociálních médií s marketingovými...
-
Knihabrožovaná vazba561 KčDo 6 – 11 dnů
Do jaké míry by měla být média regulována zákonem a do jaké redakčními etickými kodexy? A jak se odrážejí v médiích současné společenské trendy, včetně nízkého zájmu o politické dění? Spoluvytvářejí média společenské dění a jak lze vliv médií zkoumat?...
Hlavní pozornost Roman Bajčan věnuje nejlepším ověřeným praktickým zásadám komunikace se sdělovacími prostředky a jejich prostřednictvím i s cílovými skupinami veřejnosti, a to z perspektivy představitele či mluvčího organizace, jejího PR manažera...
Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik...
Publikace poskytuje komplexní přehled právní úpravy jednotlivých aspektů médií v České republice, a to jak z oblasti úpravy veřejnoprávní, tak i soukromoprávní. Právní úprava je pak zasazena do širšího společenského kontextu a média jsou zkoumána z...
-
Knihabrožovaná vazba481 KčDo 16 – 21 dnů
Černá kniha České televize autorů Petra Žantovského a Jiřího Hroníka je ohlédnutím za jejich zhruba pětiletou spoluprací na rubrice Týden v médiích, která vychází na portálu Parlamentní Listy.cz. Týden co týden tu společně...
-
Knihabrožovaná vazba38 KčDo 4 – 7 dnů
Kompletní průvodce video technologiemi v online vzdělávání od online coachingu, webinářů, mikroučení, webcastů až po kurzy ve virtuální a rozšířené realitě. Průvodce technologiemi pro specialisty na vzdělávání...
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý...
-
Knihabrožovaná vazba279 KčSkladem 2 ks
-
297 KčIhned ke stažení
Jak psát reklamní text - 2., výrazně přepracované a doplněné vydání
Chcete se vyvarovat chyb, kterých se dopouští řada českých firem ve své prezentaci a marketingu prostřednictvím Facebooku? Ať už jste manažer, obchodník nebo pouhý zaměstnanec, kterému byla svěřena firemní komunikace na sociálních sítích...
- Martina Doležalová
- kolektiv
Publikace komentuje nový zákon o mediaci č. 202/2012 Sb., účinný od 1. 9. 2012, včetně prováděcí vyhlášky o zkouškách a odměně mediátora. Zaměřuje se na objasnění klíčových pojmů nového zákona ve všech jeho souvislostech
-
Knihapevná vazba790 KčVíce než 30 dní
Publikace se věnuje problematice tvorby sociálních sítí v období modernizace společnosti. Příspěvky sledují toto téma v rovině technické, právní, ekonomické i kulturní na území bývalých českých zemí. Reflektuje rozvoj výzkumu vý
-
Knihabrožovaná vazba308 KčDo 16 – 21 dnů
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle