Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
AHA! Rodičovství - Praktický průvodce - Laura Markham, Mladá fronta, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Účel knihy
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Další možnosti
Formát
Další možnosti
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti - Dominik Stroukal, Jan Skalický, Grada, 2021
Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti

Od začátku koronavirové krize vzniká rekordní množství peněz. Dolarů i korun. Lidé tak čím dál více zkoumají možné alternativy. Může se takovou alternativou stát Bitcoin? Zatímco v čase prvního vydání této knihy byl Bitcoin vnímán jen jako zábava pro....

  • Knihabrožovaná vazba
    317 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    322 Kč
    Ihned ke stažení
  • AudioknihaMP3 ke stažení
    349 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    303 Kč
    Skladem
Další formáty

Emoce v marketingu

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít?

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    421 Kč
    Ihned ke stažení
  • Vyprodané

Jak si vybudovat MLM stroj na peníze

Randy Gage, světový expert na síťový marketing, v této knize, která představuje milník, odkrývá to, jak můžete vytvořit z přetrvávajícího pasivního příjmu naprostou finanční svobodu. Randy se prořezává přes klamy a nadsázky...

  • E-knihaEPUBMOBI
    307 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Telemarketing v praxi - Květoslava Santlerová a kol., Grada, 2011
Telemarketing v praxi

Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům...

  • Knihabrožovaná vazba
    249 Kč
    Skladem 1 ks
  • 204 Kč
    Ihned ke stažení
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace - Marek Šedivý, Olga Medlíková, Grada, 2012
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci a autoři knížky...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    100 Kč
    Skladem
  • Vyprodané
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    212 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2007
Psychologie reklamy

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...

  • Přečtenávýborný stav
    403 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    459 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    405 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Mezinárodní obchodní jednání - Miroslava Zamykalová, Professional Publishing, 2003
 
Mezinárodní obchodní jednání - Miroslava Zamykalová, Professional Publishing, 2003
Mezinárodní obchodní jednání

Kniha Ing. Zamykalové je určena všem, kteří chtějí vést úspěšná obchodní jednání se zahraničními partnery, často cestují a pohybují se v mezinárodním prostředí, nebo pracují v mezinárodních společnostech...

  • Knihabrožovaná vazba
    239 Kč
    Více než 30 dní
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    96 Kč
    Skladem

S potížemi je jedna potíž

Audiokniha S potížemi je jedna potíž, autorem je Ben Horowitz. Potíž není dávat si velké cíle. Potíž je propouštět lidi, když se nedaří. Potíž není mít velké sny, ale probudit se uprostřed noci se studeným potem na zádech, když s

  • AudioknihaMP3 ke stažení
    399 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Nenechte se oškubat - David Craig, Knižní klub, 2014
Nenechte se oškubat

Odhaduje se, že každý den vidíme až 300 reklam a jsme vystaveni přibližně 2000 prodejních nabídek. Většinu z nich ignorujeme. Ale častěji, než se domníváme, a rozhodně častěji, než by se nám zamlouvalo...


Dreamvestice - Jiří Vokiel Čmolík, Inner Winner, 2016
Dreamvestice

Tato kniha je o procesu zhmotňování snů, ať vašich vlastních či snů vašich klientů. Jak zhmotnit sny? Kolik peněz a energie stojí a kolik přinášejí vaše sny? O tom všem jsou Dreamvestice. Autor přibližuje byznys nového věku z pohledu kvantové fyziky...

  • Knihabrožovaná vazba
    240 Kč
    Do 4 – 7 dnů
10 zlatých pravidel prodeje - Ivan Bureš, Management Press, 2007
10 zlatých pravidel prodeje

Nové vydání "klasické" knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka...


Desatero úspěšného podnikatele

DESATERO ÚSPĚŠNÉHO PODNIKATELE odhaluje soubor pravidel, kterých se drží podnikatelé, kteří jsou ve svém podnikání dlouhodobě úspěšní. Podnikání a úspěch v něm ovlivňuje mnoho proměnlivých faktorů, ale ty, které jsou pro úspě

  • AudioknihaMP3 ke stažení
    100 Kč
    Ihned ke stažení

Prodejem k vítězství - Richard Denny, Computer Press, 2009
Prodejem k vítězství

Pokud si chcete začít budovat kariéru jako úspěšný prodejce nebo už profesionálním prodejcem jste a rádi byste své prodeje navýšili, kniha Prodejem k vítězství se vám jistě stane neocenitelnou příručkou...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    175 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • AudioknihaMP3 ke stažení
    299 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2006
Public relations jako ovlivňování mínění

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění...

  • Přečtenávýborný stav
    203 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    253 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

55 tipů a návodů pro úspěšný e-shop - Hanka Čajková, Affiliate síť Dognet, 2022
55 tipů a návodů pro úspěšný e-shop

Založení e-shopu dnes trvá pár minut. Doslova. Ale po nastartování e-shopu starosti teprve začínají. Logistika, sklady, faktury, platby, dodavatelé a hlavně marketing a reklama. To všechno vás čeká a nemine. Dobrá zpráva ale je, že...

  • Přečtenávýborný stav
    491 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    1 059 Kč
    Do 4 – 7 dnů

Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání - Jitka Vysekalová, Růžena Komárková, Grada, 2002
Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání

Druhé vydání přináší nové ukázky a příklady, výsledky dvou posledních ročníků soutěže EFFIE o nejefektivnější reklamní kampaň v ČR, aktualizovaná mediální data, nové údaje o reklamě na internetu a informace z výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    281 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

The Hard Thing about Hard Things - Ben Horowitz, HarperCollins, 2014
The Hard Thing about Hard Things 
EN

Ben Horowitz, cofounder of Andreessen Horowitz and one of Silicon Valley's most respected and experienced entrepreneurs, offers essential advice on building and running a startup—practical wisdom for managing the toughest problems business school doesn't

  • Knihapevná vazba
    595 Kč
    Skladem 2 ks

Mezinárodní obchod ve světové krizi 21. století - Ludmila Štěrbová a kolektiv, Grada, 2013
Mezinárodní obchod ve světové krizi 21. století

Na trhu ojedinělá publikace je určena ekonomům, podnikatelům, obchodníkům, pracovníkům státní správy, studentům vysokých škol a dalším zájemcům o tuto problematiku. Autoři, kterými jsou odborníci z VŠE v Praze, se zaměřují na komplexní analýzu...

  • 360 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    365 Kč
    Ihned ke stažení

Mezinárodní turismus - Monika Palatková, Grada, 2013
Mezinárodní turismus

Publikace přináší komplexní pohled na problematiku mezinárodního turismu. Je určena odborníkům soukromého i veřejného sektoru působícím v mezinárodním prostředí, včetně studentů vysokých a středních škol zaměřených na turismus či institucí zabývajících...

Další formáty

Moderní retail marketing - Eva Jaderná, Hana Volfová, Grada, 2021
Moderní retail marketing

Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako...

  • Knihapevná vazba
    149 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    280 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    116 Kč
    Skladem
Další formáty


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Na dětství nemám jedinou šťastnou vzpomínku. Tím nechci říct, že jsem během těch let nikdy nezakusil pocit štěstí nebo radosti. Utrpení je zkrátka totalitní: vše, co se vymyká jeho záběru, vymaže. “

Skoncovat s Eddym B. - Édouard Louis, 2018
Skoncovat s Eddym B.
Édouard Louis