Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Duše krve a popela - Jennifer L. Armentrout, Nakladatelství Fragment, 2024

Na téma reklama hnědá knihy o marketingové komunikaci

Použité filtry
Zrušit filtry
Jak psát reklamní text

Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    246 Kč
    Ihned ke stažení

Krizová komunikace s médii

Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    246 Kč
    Ihned ke stažení

Nová pravidla marketingu a PR - David Meerman Scott, Zoner Press, 2008
Nová pravidla marketingu a PR

Nové technologie, které mění internet ve skutečně online multimediální médium určené nejširšímu okruhu uživatelů, výrazně rozšiřují možnosti marketingu a public relations (PR, "vztahy s veřejností")...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Grada, 2003
Reklama

Proč je reklama nezbytná? Jak připravit reklamní kampaň? Jak vytvořit "správnou" reklamu?...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2006
Public relations jako ovlivňování mínění

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Bod zlomu - Malcolm Gladwell, BIZBOOKS, 2015
Bod zlomu

Knihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností. Jak je možné, že se některé změny ve společnosti odehrávají neuvěřitelně rychle? Proč se z neznámé knihy najednou stane...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Regulácia elektronických médií - Ľuboš Kukliš, Wolters Kluwer, 2015
Regulácia elektronických médií 
SK

Rozhlasové a televízne vysielanie je nepochybne najregulovanejšou mediálnou oblasťou. Zatiaľ čo sa na tlačené médiá vzťahujú len minimálne formálne a obsahové požiadavky, tie elektronické sa spravujú mediálnym kódexom...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Víra v budoucnost - to je pochybná ctnost, nemyslíš? Něco stejně pošetilého jako stavět modely lodí do lahví. Víš, jak to myslím - obdivuhodné, ale trochu z toho naskakuje husí kůže. “

Domov na konci světa - Michael Cunningham, 2013
Domov na konci světa
Michael Cunningham