Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Duše krve a popela - Jennifer L. Armentrout, Nakladatelství Fragment, 2024

S fialovou obálkou v českém jazyku knihy o marketingové komunikaci

Použité filtry
Zrušit filtry
Reklamní slogany - Lionel Salem, BIZBOOKS, 2013
Reklamní slogany

Reklamní slogany jsou krátká slovní spojení, která zdůrazňují klíčové vlastnosti produktů, služeb nebo značek. Jejich tvůrci je navrhují tak, abychom si je snadno zapamatovali...

  • Knihabrožovaná vazba
    398 Kč
    Více než 30 dní

Webcopywriting pro samouky

Audiokniha Webcopywriting pro samouky - praktický návod, jak pomocí skvělých textů nakopnout váš web

  • AudioknihaMP3 ke stažení
    299 Kč
    Ihned ke stažení

Dreamvestice - Jiří Vokiel Čmolík, Inner Winner, 2016
Dreamvestice

Tato kniha je o procesu zhmotňování snů, ať vašich vlastních či snů vašich klientů. Jak zhmotnit sny? Kolik peněz a energie stojí a kolik přinášejí vaše sny? O tom všem jsou Dreamvestice. Autor přibližuje byznys nového věku z pohledu kvantové fyziky...

  • Knihabrožovaná vazba
    240 Kč
    Do 2 – 5 dnů

Prodejem k vítězství

Pokud si chcete začít budovat kariéru jako úspěšný prodejce nebo už profesionálním prodejcem jste a rádi byste zvýšili své prodejní a obchodní dovednosti, navýšili prodeje, audiokniha Prodejem k vítězství se vám jistě stane neocenit

  • AudioknihaMP3 ke stažení
    299 Kč
    Ihned ke stažení
100 tipů jak zlepšit svůj byznys - Ken Langdon, Computer Press, 2005
100 tipů jak zlepšit svůj byznys

Jak máme co nejlépe využít miliony nápadů, jimiž jsme každý den bombardováni? Jak aplikovat prodejní a marketingové techniky, které vedou pokaždé k úspěchu? Jak si zjednodušit svůj pracovní život? Kde vůbec začít? Kniha 100 tipů, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketingový management destinací - Monika Palatková, Grada, 2011
Marketingový management destinací

Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak budovat multilevelmarketing - Ivo Toman, Taxus International, 2008
Jak budovat multilevelmarketing

Nepotřebuješ vůbec obchodní dům... Zauvažuj na touto myšlenkou. Mnoho lidí si láme hlavu tím, jak zbohatnout. Uvažují jak vydělat, s čím obchodovat, co vyrábět, kam investovat...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketing kulturního dědictví a umění - Radka Johnová, Grada, 2008
Marketing kulturního dědictví a umění

Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Fialová kráva - Seth Godin, Nakladatelství Fragment, 2010
Fialová kráva

Nechcete už být ve světe marketingu jednou z mnoha nudných hnědých krav? Pak je na čase změnit staré přístupy a oslovit své potenciální spotřebitele a zákazníky něčím novým. Staňte se fialovou krávou! ...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Marketing - Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek, Computer Press, 2003
Marketing

Publikace je určena začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Public relations - Ladislav Kopecký, Grada, 2013
Public relations

Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám....


Řízení vztahů se zákazníky - Kai Storbacka, Jarmo R. Lehtinen, Grada, 2002
Řízení vztahů se zákazníky

Kniha pro obchodní a marketingové manažery a pro VŠ studenty je dílem autorů, kteří mají bohaté zkušenosti s aplikací koncepcí a nástrojů řízení vztahů se zákazníky (CRM).

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Marketing pro začátečníky - Miroslav Foret, Computer Press, 2008
Marketing pro začátečníky

Publikace je určena: těm, kteří s marketingem začínají, ať jde o budoucí marketing manažery nebo i zaměstnance malé firmy, kde jeden člověk zabezpečuje více činností, tedy i marketing, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková, Grada, 2012
Marketing v cestovním ruchu

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketing - to nejlepší z praxe - Alison Alsbury, Ros Jay, Computer Press, 2002
Marketing - to nejlepší z praxe

Titul obsahuje setříděné, okomentované a zobecněné marketingové výzkumy.

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Jak prodat vycpaného žraloka za 12 milionů dolarů - Don Thompson, Kniha Zlín, 2010
Jak prodat vycpaného žraloka za 12 milionů dolarů

Ojedinělý a v češtině unikátní pohled na světový trh se současným uměním. Nesmírně čtivou a zábavnou formou identifikuje ekonomické zákony a marketingové strategie, které vedou k dosažení tak závratných cen za práce některých výtvarníků, zatímco...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Prázdná ranní knihovna má v sobě něco, co mě vždycky hluboce zasáhne. Tiše a klidně tu odpočívají všechna slova, všechny myšlenky.“

Kafka na pobřeží - Haruki Murakami, 2017
Kafka na pobřeží
Haruki Murakami