Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Murtagh (česky) - Christopher Paolini, Nakladatelství Fragment, 2024

Na téma mezinárodní obchod v anglickém jazyku knihy o marketingové komunikaci

Použité filtry
Zrušit filtry
Give and Take - Adam Grant, Viking, 2013
 
Give and Take - Adam Grant, Weidenfeld and Nicolson, 2014
Give and Take 
EN

An innovative, paradigm-shifting book that will captivate readers of Malcolm Gladwell, Daniel Pink, The Power of Habit, and Quiet. In his landmark book, Adam Grant illuminates why some people rise to the top of ...

  • Knihapevná vazba
    937 Kč
    Více než 30 dní

Leading Apple with Steve Jobs - Jay Elliot, John Wiley & Sons, 2012
Leading Apple with Steve Jobs 
EN

A former Senior VP of Apple shares how Steve Jobs motivated people to do the best work of their lives...

  • Knihapevná vazba
    606 Kč
    Více než 30 dní

SPIN Selling - Neil Rackham, Gower, 2007
SPIN Selling 
EN

True or false? In selling high-value products or services: "closing" increases your chance of success; it is essential to describe the benefits of your product or service to the customer; objection handling is an important skill;...

  • Knihabrožovaná vazba
    1 064 Kč
    Skladem 1 ks

The Marketing Manifesto - David James Hood, Kogan Page, 2013
The Marketing Manifesto 
EN

Marketing is key to the health and wealth of organisations and a vital component in business strategy. Despite the fact that it produces three times more value than any other facet of a business and continual major improvements in ...

  • Knihabrožovaná vazba
    808 Kč
    Více než 30 dní
Marketing Fashion - Harriet  Posner, Laurence King Publishing, 2015
Marketing Fashion 
EN

Marketing Fashion, Second Edition is a practical guide to the fundamental principles of marketing and branding, from creating a customer profile to developing a brand identity. The book explains key theoretical concepts and illustrates how ...

  • Knihabrožovaná vazba
    871 Kč
    Více než 30 dní
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    424 Kč
    Skladem

Sharkonomics - Stefan Engeseth, Marshall Cavendish Limited, 2012
Sharkonomics 
EN

Sharks are nature s most revered and feared killing machines. But if you study the behaviour of sharks, you will learn they are also highly strategic and efficient in the way they survive and thrive in nature s competitive environment...

  • Knihabrožovaná vazba
    496 Kč
    Více než 30 dní

Enchantment - Guy Kawasaki, Portfolio, 2011
Enchantment 
EN

Enchantment, as defined by bestselling business guru Guy Kawasaki, is not about manipulating people. It transforms situations and relationships. It converts hostility into civility and civility into affinity...

  • Knihapevná vazba
    826 Kč
    Více než 30 dní


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Otče náš, jenž jsi na nebesích, co tam pořád v tom nebi děláš, slez už konečně a buď tady se mnou dole.“

Neděle odpoledne - Viktorie Hanišová, 2022
Neděle odpoledne
Viktorie Hanišová