Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Láska za mizerných dní - Ewald Arenz, Host, 2024

S českým původem knihy o marketingové komunikaci od nakladatelství Grada

Použité filtry
Zrušit filtry
Mezinárodní marketing - Hana Machková, Grada, 2015
Mezinárodní marketing

Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti...

  • 254 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    254 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    239 Kč
    Skladem
Další formáty

Marketingový výzkum - Radek Tahal, Grada, 2017
Marketingový výzkum

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají...

  • Knihapevná vazba
    179 Kč
    Do 20 – 25 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    297 Kč
    Ihned ke stažení

Kompetence leadera školy - Lenka Polášková, Grada, 2022
Kompetence leadera školy

Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci...

  • Knihabrožovaná vazba
    99 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    169 Kč
    Ihned ke stažení

Mezinárodní marketing - Hana Machková, Martin Machek, Grada, 2021
Mezinárodní marketing

Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe....

  • Knihabrožovaná vazba
    299 Kč
    Skladem 4 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    254 Kč
    Ihned ke stažení
Komunikace a prezentace - Jiří Plamínek, Grada, 2012
Komunikace a prezentace

Komunikace dnes, kdy většinu věcí děláme ve spolupráci s ostatními, stále více rozhoduje o úspěchu a neúspěchu. Kolik dobrých nápadů se již ztratilo bez užitku, protože je autor neuměl vysvětlit ostatním, tedy vlastně prodat? Kolik vztahů se již rozpadlo.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    100 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    300 Kč
    Do 20 – 25 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    305 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Marketingový výzkum - Radek Tahal a kolektiv, Grada, 2022
Marketingový výzkum

Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro...

  • Knihapevná vazba
    410 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    416 Kč
    Ihned ke stažení

AI Marketing Playbook - Ladislava Knihová, Grada, 2024
AI Marketing Playbook

Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní...

  • Knihabrožovaná vazba
    300 Kč
    Skladem 3 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    305 Kč
    Ihned ke stažení

Vyváženost ve vysílání - Jan Křeček, Vlastimil Nečas, Ivan Vodochodský, Jan Miessler, Grada, 2022
Vyváženost ve vysílání

Analytická a regulační praxe rozhlasového a televizního vysílání v ČR dosud neměla k dispozici ustálený výklad konceptů objektivity a vyváženosti, a nemohla proto zohlednit klíčový požadavek vysílacího zákona, aby nebyla v celku vysílaného programu...

  • Knihabrožovaná vazba
    250 Kč
    Do 9 – 14 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    254 Kč
    Ihned ke stažení

Kniha – najväčší vynález ľudstva - Martin Kasarda, Grada, 2023
Kniha – najväčší vynález ľudstva 
SK

Akým produktom je vlastne kniha, akú funkciu plní v spoločnosti dnes, ako sa vyrába, distribuuje a predáva? Autor otvára aj otázky špecifického marketingu knihy a venuje sa i vzťahu digitálneho prostredia ku knihám....

  • Knihabrožovaná vazba
    473 Kč
    Skladem > 5 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    459 Kč
    Ihned ke stažení

Manažment sociálnych sietí - Martin Kuchta, Michal Jankovič, Grada, 2024
Manažment sociálnych sietí 
SK

Manažment sociálnych sietí ponúka prehľad sociálnymi sieťami a detailne sa venuje sociálnym sieťam relevantným pre lokálny trh. Na manažment jednotlivých sociálnych sietí sa pozerá z obsahového aj z výkonnostného hľadiska a čitateľovi buduje poznatkovú...

  • 378 Kč
    Skladem 4 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    399 Kč
    Ihned ke stažení
Biznis marketing - Milan Oreský, Grada, 2024
Biznis marketing 
SK

Biznis zákazníci predstavujú lukratívny a komplexný trh vyžadujúci individualizované prístupy. Biznis marketing poskytuje ideálnu platformu na prehĺbenie vedomostí o konkurenčnej realite globálneho trhu, riadení vzťahov so zákazníkmi...

  • 479 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    459 Kč
    Ihned ke stažení


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Člověk prochází přítomností se zavázanýma očima. Smí pouze tušit a hádat, co vlastně žije. Teprve později mu odvážou šátek s očí a on, pohlédnuv na minulost, zjistí, co žil a jaký to mělo smysl.“

Směšné lásky - Milan Kundera, 2015
Směšné lásky
Milan Kundera