Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Americký milostný experiment - Elena Armas, Ikar CZ, 2024

Papírové knihy o marketingové komunikaci od nakladatelství Eastone Books

Použité filtry
Zrušit filtry
Byznys v plné nahotě - Richard Branson, Eastone Books, 2009
Byznys v plné nahotě

Kniha Byznys v plné nahotě je návod na to, jak změnit překážky v podnikání na výzvy, problémy na příležitosti a příležitosti na úspěch. Důkazem, že je to opravdu možné, je úspěšný britský podnikatel a miliardář světového jména, sir Richard Branson...


Jednoducho značka - Allen P. Adamson, Eastone Books, 2011
Jednoducho značka 
SK

Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM...


Chaotika - Philip Kotler, John A. Caslione, Eastone Books, 2010
Chaotika 
SK

Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a intenzívnejších turbulencií. Vo svete vzájomne prepojenom globalizáciou a modernými technológiami sa znásobujú riziká, ale aj príležitosti...


Stručný sprievodca: Google AdWords - Mark Harnett, Eastone Books, 2011
Stručný sprievodca: Google AdWords 
SK

Ako sa dostať na prvé miesto vo vyhľadávači Google a získať nových zákazníkov. Stručný sprievodca ku Google AdWords je príručka pre každého, kto chce využiť internet ako zdroj príjmov a úspešne prezentovať svoje výrobky či služby...

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu - David Meerman Scott, Eastone Books, 2015
Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu 
SK

Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o možnostiach využívania internetu aj na oblasti...


Nové pravidlá marketingu a PR - David Meerman Scott, Eastone Books, 2010
Nové pravidlá marketingu a PR 
SK

Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov...


Fialová krava - Seth Godin, Eastone Books, 2011
Fialová krava 
SK

Chcete mať úspech v podnikaní, ale reklamy na vaše produkty už neprinášajú očakávaný efekt? Staňte sa fialovou kravou a odlíšte sa od stáda rovnako sfarbených, nudných kráv! Ponúknite pozoruhodný produkt alebo službu...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Ako byť úspešný - (Kolekcia 7 kníh) - Kolektív autorov, Eastone Books
Ako byť úspešný - (Kolekcia 7 kníh) 
SK
  • Autorský kolektiv

Kolekcia titulov: Facebook efekt, Ako uvažujú Larry Page & Sergey Brin, Nenahraditeľní, Roztoč to! Odpoveď, 100% úspech, 100% istota



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Je to úžasné, co všecko si mudlové vymysleli, aby se obešli bez čar a kouzel.“

Harry Potter a Tajemná komnata - J.K. Rowling, Jim Kay (ilustrátor), 2016
Harry Potter a Tajemná komnata
J.K. Rowling, Jim Kay (ilustrátor)